Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 19.12.2020. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(1.5) Půjčeno:3x 
BK
1. vyd.
Praha : Klett, 2011
176 s. : formuláře ; 23 cm

objednat
ISBN 978-80-7397-031-4 (brož.)
Obálkový podnázev: dopisy, e-maily a telefonáty s jistotou
000252842
Obsah // OBSAH // Úvod k českému vydání 5 // Jak používat tuto knihu 6 // TÉMATA // 1. Obchodní dopis 7 // Vzorový dopis, forma a styl ruského obchodního dopisu // 2. Získávání informací 14 // Jak vyjádřit zájem, jak si vyžádat informace, podklady, ceny apod., jak požádat o odpověď // 3. Domlouvání schůzek 22 // Jak se odvolat na předchozí kontakt, jak navrhnout termín schůzky // 4. Potvrzování schůzek 28 // Jak se schůzkou souhlasit, jak ji zrušit či posunout // 5. Zajišťování rezervací 34 // Jak udělat rezervaci, jak ji potvrdit, jak požádat o potvrzeni // 6. Nabídky a pozvání 40 // Formální a neformální pozvání, dohodnutí podrobností // 7. Odpovědna pozvání 46 // Formální a neformální odpovědi na pozvání // 8. Průvodní dopis ke smlouvě 51 // Smluvní podmínky, jak smlouvu potvrdit a podepsat // 9. Hodnota zakázky 56 // Jak získat podrobnosti o dodávce, o cenách a slevách // 10. Zadávání objednávek 61 // Jak objednávku podat, změnit nebo zrušit, jak objednávku odmítnout // 11. Odpovědi na objednávky 68 // Jak potvrdit objednávku, dodací lhůtu, jak oznámit její zpoždění // 12. Odmítnutí objednávky 74 // Jak objednávku odmítnout, jak sdělit příčinu odmítnutí // 13. Dodací podmínky 77 // Jak uvést dodací podmínky // 14. Platební podmínky 82 // Jak stanovit platební podmínky, jak poskytnout zvláštní platební podmínky, vykonat platbu // 15. Upomínky platby 87
// Jak upomenout platbu, jak odpovědět na upomínku // 3 // Obsah // 16. Nabídka spolupráce // Jak se odvolat na předchozí kontakt, jak navrhnout termín schůzky, jak se připravit // 17. Závady a reklamace // Jak reklamovat zpoždění dodávky a závady, stanovení požadavků, oznámení důsledků reklamace // 18. Vyřizování reklamace // Jak reklamovat, akceptování a odmítnutí reklamace // 19. Obchodní sdělení // Jak oznámit nějakou událost, zajímavost či změnu // 20. Pozvání // Formální a neformální zvací dopis // 21. Děkovné dopisy // Formální a neformální děkovný dopis // 22. Osobní korespondence // Blahopřání, pozdravy, kondolence // 23. Pracovní nabídky a žádosti o práci // Jak psát žádost o místo, jak uvést své pracovní zkušenosti // 24. Odpovědi na žádost o práci // Jak přijmout, odmítnout uchazeče // 25. Přechod hranice // Formuláře ? migrační kartě a celnímu prohlášení // Tahák na telefonování Vzorové dopisy - řešení A teďvyl-řešení Slovní zásoba // 92 // 96 // 102 // 107 // 112 // 119 // 123 // 128 // 134 // 140 // 149 // 152 // 161 // 170
(OCoLC)746837672
cnb002198748

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC