Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 07.11.2020. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(4) Půjčeno:4x 
BK
1. vydání
Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2016
197 stran : ilustrace ; 21 cm

objednat
ISBN 978-80-244-5119-0 (brožováno)
Monografie
Nad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta
Obsahuje bibliografie
České a anglické resumé
001464630
Obsah // Úvod // 9 // 1 // Postoje a očekávání pedagogů vůči vzdělávání žáků s mentálním // postižením před účinností novely školského zákona... // Úvod do problematiky... // 1.1 Výzkumný problém... // 1.2 Cíle a metodika výzkumu ... // 1.3 Výsledky... // Zaver... // Seznam bibliografických zdrojů... // 12 // 12 // 13 // 15 // 17 // 24 // 25 // 2 Názory pedagogů České republiky na aktuální změny v edukaci // žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách...26 // Úvod do problematiky...26 // 2.1 Cíle výzkumu...27 // 2.2 Výzkumný soubor a metodika...28 // 2.3 Výsledky ...28 // 2.4 Diskuse...34 // 2.5 Etické aspekty a limity studie...35 // Závěr...35 // Seznam bibliografických zdrojů...36 // 3 Připravenost pedagogů 1. stupně základních škol v Olomouckém // kraji na společné vzdělávání žáků s mentálním postižením...38 // Úvod do problematiky...38 // 3.1 Cíle výzkumu... 45 // 3.2 Výzkumný soubor a metodika...48 // 3.3 Výsledky...52 // 3.4 Vyhodnocení hypotéz...69 // 3.5 Shrnutí...75 // 3.6 Diskuse...76 // 3.7 Doporučení do praxe...77 // 3.8 Etické aspekty a limity studie...78 // 5 // Závěr...78 // Seznam bibliografických zdrojů...79 // 4 Individuální integrace žáků
s lehkým mentálním postižením // na běžném typu základní školy...81 // Úvod do problematiky...81 // 4.1 Cíle výzkumu...82 // 4.2 Výzkumný soubor a metodika...83 // 4.3 Metodika výzkumu...83 // 4.4 Výsledky a diskuse...87 // 4.5 Doporučení pro praxi ...97 // 4.6 Etické aspekty a limity studie ...98 // Závěr...99 // Seznam bibliografických zdrojů...100 // 5 Problematika inkluzivního vzdělávání z pohledu // pedagogických pracovníků základních škol praktických...101 // Úvod do problematiky...101 // 5.1 Metodika výzkumu...109 // 5.2 Cílová skupina a kritéria pro její výběr...109 // 5.3 Výsledky...111 // 5.4 Etické aspekty a limity studie...116 // Závěr...116 // Seznam bibliografických zdrojů...117 // 6 Poznatky pedagogických pracovníků jako jeden z faktorů // terciárního inkluzivního vzdělávání...119 // Úvod do problematiky...119 // 6.1 Paradigma ve speciální pedagogice...120 // 6.2 Osobnost jedince se sluchovým postižením...123 // 6.3 Vysokoškolské vzdělávání studentů se sluchovým postižením... 125 // 6.4 Výzkumná část...126 // 6.5 Výzkumný soubor...127 // 6.6 Výsledky...128 // Závěr...130 // Seznam bibliografických zdrojů...131 // 6 // 7 Postavení jedinců se specifickými vzdělávacími potřebami v intaktní
vrstevnické skupině z pozice pedagogických // pracovníků...133 // Úvod do problematiky...133 // 7.1 Metodika výzkumu a výzkumný vzorek...137 // 7.2 Výsledky...138 // Závěr...139 // Seznam bibliografických zdrojů...140 // 8 Expresivní terapie jako nástroj pedagogických pracovníků // v inkluzivním výchovně-vzdělávacím procesu...141 // Úvod do problematiky...141 // 8.1 Teoretická východiska...141 // 8.2 Metodika výzkumného šetření ...147 // 8.3 Výsledky výzkumného šetření...150 // 8.4 Zhodnocení výzkumných předpokladů...157 // Závěr...138 // Seznam bibliografických zdrojů...159 // 9 Učitel žáků se sluchovým postižením jako klíčový činitel // sexuální výchovy...161 // Úvod do problematiky...161 // 9.1 Cíle výzkumného šetření...170 // 9.2 Metodika řešení a charakteristika cílové skupiny...171 // 9.3 Analýza výzkumných dat...172 // 9.4 Diskuse...I73 // Závěr...174 // Seznam bibliografických zdrojů...174 // Závěr...176 // Souhrnný seznam bibliografických zdrojů...177 // Resumé...185 // Summary...187 // Medailonky autorů...189 // 7
(OCoLC)989918586
cnb002888910

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC