Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.01.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
EB
ONLINE
Cham : Springer International Publishing : Imprint: Palgrave Macmillan, 2017
1 online zdroj
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 978-3-319-51127-6 (e-kniha)
ISBN 9783319511269 (print)
Journal of Brand Management: Advanced Collections
Printed edition: ISBN 9783319511269
Presenting some of the most significant research on the modern understanding of luxury, this edited collection of articles from the Journal of Brand Management explores the complex relationships consumers tie with luxury, and the unique characteristics of luxury brand management. Covering the segmentation of luxury consumers worldwide, the specificity of luxury management, the role of sustainability for luxury brands and major insights from a customer point of view, Advances in Luxury Brand Management is essential reading for upper level students as well as scholars and discerning practitioners..
001476931

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC