Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 14.11.2020. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
EB
Second edition.
New York : Lawrence Erlbaum Associates, 2001.
1 online zdroj (x, \1 s.ges)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781410601032 (e-book : PDF)
ISBN 9781135659097 (e-book: Mobi)
ISBN 9781135659134 (e-book: ePub)
ISBN 9781135659141 (e-book: PDF)
ISBN !9780805835601 (chyb.) (hardback)
ISBN !9780805835618 (chyb.) (paperback)
Tištěná verze : ISBN 9780805835601
Obsahuje bibliografické odkazy a rejstříkes.
1. Theories of self-regulated learning and academic achievement : an overview and analysis / Barry J. Zimmerman -- 2. Operant theory and research on self-regulation / F. Charles Mace, Phillip J. Belfiore, and Jeffrey M. Hutchinson -- 3. Self-regulated learning and academic achievement : a phenomenological view / Barbara L. McCombs -- 4. Social cognitive theory and self-regulated learning / Dale H.Schunk -- 5. Self-regulated learning viewed from models of information processing / Philip H. Winne -- 6. Volitional aspects of self-regulated learning / Lyn Corno -- 7. Self-regulated learning and academic achievement : a Vygotskian view / Mary McCaslin and Daniel T. Hickey -- 8. Constructing theories, identities, and actions of self-regulated learners / Scott G. Paris, James P. Byrnes, and Alison H. Paris -- 9. Reflections on theories of self-regulated learning and academic achievement Barry J. Zimmerman and Dale H. Schunk.
001477999
(OCoLC)48139336

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC