Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 30.01.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
EB
Boca Raton : Taylor & Francis, CRC Press, [2017]
1 online zdroj
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781315363868 (e-book : PDF)
ISBN 9781315318158 (e-book: Mobi)
ISBN 9781315319216 (e-book: PDF)
ISBN 9781315686127 (e-book)
ISBN 9781317414186 (e-book: Mobi)
ISBN 9781317414193 (e-book: ePub)
ISBN 9781317414209 (e-book: PDF)
ISBN !9781138921856 (chyb.) (hardback)
ISBN !9781138921849 (chyb.) (paperback)
Tištěná verze : ISBN 9781138921856
An AK Peters book.
chapter 1. Introduction -- chapter 2. State of HTML5 games -- chapter 3. A simple game -- chapter 4. Workspace setup -- chapter 5. Phaser project setup -- chapter 6. Phaser principles -- chapter 7. Game examples -- chapter 8. Game deployment -- chapter 9. Conclusion.
001478024
(OCoLC)968706273

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC