Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 12.12.2020. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
EB
New York : Routledge, 2017.
1 online zdroj (\1 s.ges)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781315644592 (e-book : PDF)
ISBN 9781317289463 (e-book: Mobi)
ISBN !9781138185265 (chyb.) (hardback)
ISBN !9781138185272 (chyb.) (paperback)
Mastering management in the creative and cultural industries
Tištěná verze : ISBN 9781138185265
1. Competing in the creative and cultural industries : the strategic way -- 2. Diagnosing the problem and formulating a response -- 3. Strategizing for experience providers -- 4. Strategizing for bespoke singularities/one-offs -- 5. Strategizing for the makers of reproducible products -- 6. Crafting a strategy -- 7. Conclusions.
001478068
(OCoLC)988383801

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC