Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 05.09.2020. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
EB
London ; New York : Routledge, 2016.
1 online zdroj (xxii, \1 s.ges)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781138837959 (hardback) (e-book : PDF)
ISBN 9781317561903 (e-book: Mobi)
ISBN 9781317561910 (e-book: ePub)
ISBN !9781138837959 (chyb.) (hardback)
ISBN !9781138837973 (chyb.) (paperback)
Tištěná verze : ISBN 9781138837959
1. Big data challenges -- 2. Creating value using big data analytics -- 2.1. Value-customer metrics -- 2.2. Value-to-firm metrics -- 3. Data, data everywhere -- 3.1. Data integration -- 3.2. Customer privacy and data secrutiy -- 4. How big data are changing analytics -- 4.1. Classic data analytics -- 4.2. Big data analytics -- 4.3. Creating impact with storytelling and visualization -- 5. Building successful big data capabilities -- 6. Every business has (big) data : let’s use them -- 7. Concluding thoughts and key learning poitns.
001478097
(OCoLC)958098912

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC