Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 30.01.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
EB
Second edition.
London ; New York : Routledge, 2014.
1 online zdroj (xiv, \1 s.ges)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9780415632089 (hardback) (e-book : PDF)
ISBN 9781317686231 (e-book: Mobi)
ISBN 9781317686248 (e-book: ePub)
ISBN 9781317686255 (e-book: PDF)
ISBN !9780415632089 (chyb.) (hardback)
ISBN !9780415632072 (chyb.) (paperback)
Tištěná verze : ISBN 9780415632089
1. Introduction to political marketing -- 2. Political strategy -- 3. Political market research -- 4. Political branding -- 5. Internal political marketing -- 6. Static political marketing communication -- 7. Relational and interactive political marketing communication -- 8. Political delivery marketing -- 9. Political marketing and democracy.
001478139
(OCoLC)880404520

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC