Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.01.2020. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
Příručka
První vydání
Voznice : Leda, 2015
302 stran ; 20 cm

objednat
ISBN 978-80-7335-418-3 (Leda ; brožováno)
ISBN 978-80-7533-013-0 (Rozmluvy ; brožováno)
angličtina
Vydáno ve spolupráci s nakladatelstvím Rozmluvy
Obsahuje bibliografii na stranách 287-295, bibliografické odkazy a rejstřík
001480984
Obsah // Poděkování 11 // Úvod 14 // ČÁST PRVNÍ: // POROZUMĚNÍ DEPRESI 19 // 1 Novodobá epidemie 21 // Antidepresivní životní styl 25 // Omega-3 mastné kyseliny 28 // Duševní aktivita 29 // Fyzická aktivita 31 // Působení slunečního svitu - přírodní // fototerapie 35 // Společenské zapojení 36 // Kvalitní spánek 39 // Terapeutická změna životního stylu = nápad, // jehož čas nadešel 40 // 2 Co je deprese? 44 // Příznaky a diagnóza 46 // Deprese v naší mysli 49 // Stresová reakce 50 // Frontální kůra 53 // Spící mozek 54 // Rizikové faktory Nejnáročnější úkol // 55 // 60 // 3 Léčba deprese: Nejnovější poznatky 63 // Účinnost léků proti depresi: jaké máme důkazy? 64 Lepší než placebo? 65 // Vedlejší účinky 68 // Lepší už to nebude? 72 // Na Freudově gauči 72 // Revoluce v psychoterapii - kognitivní terapie 73 Opravdu záleží na myšlenkách? // Behaviorální aktivace 75 // Psychoterapie v reálném světě 77 // Zoufalá léčba 79 // Ke slovu se dostává Terapeutická změna životního stylu 81 // ČÁST DRUHÁ: // TERAPEUTICKÁ ZMĚNA ŽIVOTNÍHO STYLU // (ŠEST KROKŮ) 83 // 4 Potrava pro mozek 85 // Hlava plná tuku 86 // Listy versus semena 87 // Chemická nerovnováha 90 // Obnova rovnováhy 93 // Dlouhé a střední omega-3 95 // Rybí tuk 97 // Důležité rady 99 // Tabulka 4-1 100 // Úprava dávkování 102 // Časté otázky 104 // Omega-3: závěrečná poznámka 109 // 5 Nepřemýšlejte,
konejte 111 // Hloubání o věcech (ruminace) 114 // VSÍmejte si 116 // Udělejte si v duchu soupis 119 // Tabulka 5-1 120 // Dávejte pozor na vysoce rizikové situace 121 // Přesměrujte pozornost 123 // Hledejte motivaci 124 // Najděte si náhradní činnost 125 // Tabulka 5-2 126 // Dosáhněte rovnováhy 132 // 6 Antidepresivní cvičení 136 // Výmluvy 137 // Musí existovat lepší způsob 140 // Cvičte tak, aby bylo cvičeni aerobní 143 // Tabulka 6-1 144 // Vyberte si aktivitu 145 // Stanovte si předem jak dlouho a jak často 147 // Tabulka 6-2 147 // Udělejte si cvičení zábavné 149 // Vytvořte si rozvrh 152 // Udělejte si své cvičení jedinečné, ale flexibilní 154 Buďte zodpovědní 154 // 7 Budiž světlo 157 // Tabulka 4-1 // A zase ten serotonin 161 // O hodinách v nás 162 // Terapie jasným světlem 165 // Příroda versus fototerapeutická lampa 166 // Bližší informace o lampě 167 // Působení jasného světla: časování 170 // Pozdní posun 171 // Časný posun 173 // Přerušovaný spánek 174 // Zdravý spánek 175 // Nejčastější otázky 176 // Vitamin D 180 // Doplněk šíravy s vitaminem D 183 // Pobyt na slunci 185 // Zapojte se 187 // jak se zapojit do společnosti 190 // Přátelé 192 // Přátelé na dálku 198 // Problematické vztahy 201 // Nenapravitelné vtahy 203 // Kdy ze vztahu odejít? 205 // Partneři 206 // Pomoc s TLC 207 // Poskytnutí společenské podpory 208 // Důležité je dávat 209 // Péče o domácí
mazlíčky 211 // Nalezení komunity 211 // Závěrečná myšlenka 215 // Návyky zdravého spánku 217 // Kolik spánku potřebujeme? 219 // Zdravý spánek 222 // Podmiňte své tělo ke spánku 221 // Problémy hypersomnie 235 // Když všechno ostatní selže 235 // ČÁST TŘETÍ: // PROVĚŘTE ZMĚNU 239 // 10 Zkombinujte všechno dohromady 241 // Ze všeho nejdřív navštivte lékaře 242 // Měřte pokroky 243 // Přehled programu TLC: 244 // 1. týden 244 // 2. týden 246 // 3. týden 247 // 4. týden 248 // 5. týden 249 // 6. týden 250 // 7. týden 251 // 8. týden 252 // 9. až 12. týden 253 // Překonejte depresi na celý život 255 // 11 Když se na cestě objeví překážka 260 // Nejlepší úmysly 261 // Jak najít TLC terapeuta? 262 // Tipy pro odstraňování problémů 265 // Tabulka 11-1 265 // Když TLC nepomůže 268 // Zdravotní komplikace 269 // Psychiatrické komplikace 270 // Povýšení antidepresivního životního stylu // na vyšší úroveň 274 // Zvýšeni dávky cvičení 275 // Zvýšení příjmu omega-3 276 // Snížení množství cukru ve stravě 277 // Zvýšená konzumace tryptofanu 278 // Zvýšený příjem vitaminu D 280 // Prodloužení pobytu na slunci 280 // Omezení stresu 281 // Dodatek A: Stupnice měření deprese 284 // Dodatek B: Graf pro sledování příznaků deprese 286 // Použitá literatura 287 // Rejstřík // 296
(OCoLC)951553617
cnb002782111

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC