Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 18.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(9.7) Půjčeno:25x 
BK
Praha : Raabe, 2019
131 stran ; 21 cm

objednat
ISBN 978-80-7496-437-4 (brožováno)
Já, učitel
Obsahuje bibliografii na straně 131
001481229
1. Úvod 9 // 2. Učení - obecně 10 // 2.1 Typy učení 10 // 2.2 Paměť 11 // 2.3 Predpoklady pro učení 15 // 3. Co uplatníme nejen ve škole 17 // 3.1 Konkrétní využití systému SSSS v praxi ve škole 18 // 3.2 Jak si zapamatovat tváře 24 // 3.3 Jak rychle zpracovat text 30 // 4. Tři zlatá pravidla pro výuku 31 // 4.1 Základní vědomosti a klíčová témata 31 // 4.2 Od obecných informací k detailům 33 // 4.3 Včas vyložit základní učivo a to často opakovat 34 // 5. Podmínky k učení 35 // 5.1 Dobré plány - základ úspěchu 35 // 5.2 Pořádek - základ úspěchu 37 // 6. Literatura // 42 // 1. Úvod 45 // 2. Diagnostika a diagnóza, pedagogická diagnostika 45 // 3. Učitel v roli diagnostika 56 // 4. Autodiagnostika učitele - jak učitel hodnotí sám sebe 59 // 5. Literatura 74 // 1. Úvod // 77 // 2. Stres 77 // 3. Jaké jsou příčiny stresu? 79 // 4. Diagnostika stresu 80 // 5. Jak čelit stresu? 87 // 5.1 Možnosti relaxace 90 // 5.2 Nástroje zdolávání stresu 95 // 5.3 Jak na trému při verbálním projevu? 101 // 6. Shrnutí a něco k zamyšlení 103 // 7. Literatura // 104 // 1. Úvod // 2. Základní informace o hlasu // 3. Péče o hlas // 4. Poruchy hlasu // 5. Cvičení pro posílení hlasu // 6. Hlasová technika // 7. Hlasová hygiena // 8. Správné dýchání // 9. Závěr a něco k zamyšlení // 10. Literatura
cnb003148379

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC