Obsah // Úvod...7 // 1 Teoretická východiska...9 // 1.1 Specificky narušený vývoj řeči - vývojová dysfázie...9 // 1.2 Vzdělávání a poradenské služby poskytované žákům // s narušenou komunikační schopností... 17 // 1.3 Přístupy k podpoře žáků se specificky narušeným vývojem řeči...24 // 2 Postupy při vzdělávání žáků se specificky narušeným vývojem řeči.39 // 2.1 Charakteristika výzkumného projektu, stanovení cílů...39 // 2.2 Analýza obtíží žáků v oblasti komunikace a vzdělávání...43 // 2.3 Prostředky využívané v rozvoji komunikační schopnosti // a vzdělávání...70 // 2.4 Hodnocení učebních materiálů a postupy jejich úprav...91 // 2.5 Závěry výzkumného projektu a doporučení pro praxi... 108 // Závěr...129 // Shrnutí...131 // Summary...133 // Seznam použité literatury... 135 // Seznam tabulek, obrázků, grafů...139 // Jmenný rejstřík...143 // Věcný rejstřík...145 // 5