Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 30.01.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
EB
ONLINE
1. elektronické vydání
[Brno] : Munipress, 2018
1 online zdroj (253 stran)
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 


ISBN 978-80-210-9008-8 (online ; pdf)
ISBN 978-80-210-9003-3 (print)
Publikace Videoconferencing in University Language Education (Videokonference v prostředí vysokoškolského jazykového vzdělávání) se zaměřuje na sdílení osvědčených postupů a inovativních myšlenek, které jsou úspěšně uplatňovány v oblasti videokonferencí při výuce jazyků v kontextu vysokoškolského vzdělávání. Kniha přináší teorie a výsledky výzkumů, nabízí praktické nápady a metody a současně čtenářům vysvětluje, jakým způsobem mohou aplikovat nové přístupy ve svém vlastním kontextu. Cílem publikace, jež mimo jiné poskytuje přehled o dopadech užití videokonferencí na studenty a procesy učení, je pomáhat vyučujícím jazyků, školitelům i akademikům rozvíjet vlastní dovednosti v oblasti vzdělávání a povzbudit je k reflektování a diskusi o vlastních výukových postupech..
001482994
10 //0.1 Authors and Editors 013 // 0.2 Notes on the Contributors 015 // 0.3 Acknowledgements 019 // 0.4 Preface 021 // 0.5 My Memories: An Interview about the Early Days of Videoconferencing - Janice de Haaff 027 // 1.0 Videoconferencing: University Perspective 031-075 // 1.1 The Role of Videoconferencing in Language Learning - A Sociopragmatic Approach 033 - Zuzana Bezdíčková, Andrea Kobližková // 1.2 Developing Research Writing by Videoconference 049 - John Morgan // 1.3 Using Videoconferencing to Develop the Research Literacy Skills of Off-campus Graduate Students 065 - Olga Kozar, Juliet Lunn // 2.0 Videoconferencing: Students in Focus // 2.1 Intercultural Strategies and Development through Global Online Collaboration 079 - Nadezhda S. Rudenko // 2.2 Roles of the Learner in Videoconferencing 093 - Judit Háhn, Irena Podlásková // 2.3 Student Voices 109 - Libor Štepánek // 3.0 Videoconferencing: Teacher’s World 127-157 // 3.1 Daring to Videoconference: Ideas for Teachers 127 - Alena Hradilová, Kirby Vincent// 3.2 The Role of the Teacher in Videoconferencing 143 - Markéta Denksteinová, Stellari Sundh // 4.0 Videoconferencing: Reflection and Realism 159-203 // 4.1 Realising aBerNo 161 - Miranda Katherine Capecchi // 4.2 VC Technology: Master or Servant of Education? 179 - Anjuli Pandavar // 4.3 “Yes, interesting. But who were they and what just happened?!”: Working with Disparate HE Groups via Videoconferencing 191 - Jo Eastlake, Martina Šindelárová Skupenová // 5.0 Videoconferencing: Technology and Management 205-227 // 5.1 Management of Videoconferencing: Challenges and Strategies 207 - Libor Štepánek // 5.2 Technological Considerations Regarding the Use of Videoconferencing in Education 217 - Marek Blahuš // 6.0 229-255 // 6.1 Bibliography 231 // 6.2 Index 247 // 6.3 Videoconferencing (VC) Quick Guide 251

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC