Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 08.10.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(2) Půjčeno:2x 
BK
Příručka
Vydání druhé
Praha : Vyšehrad, 2020
284 stran ; 21 cm

objednat
ISBN 978-80-7601-245-5 (brožováno)
angličtina
001484213
Na život! ...11 // Poznámka vydavatele ...15 // Úvod: Co dělat, zatímco čekáme na léčbu ...17 // 1. Přistupujte chytře ? alkoholu ...29 // 2. Zvažte užívání kyseliny alfa lipoové // a acetyl-L-karnitinu ...32 // 3. Neostýchejte se klást otázky ohledně anestezie ...35 // 4. Nechte si vyšetřit kotníky ...38 // 5. Nevyhýbejte se antibiotikům ...40 // 6. Jezte stravu bohatou na antioxidanty ...42 // 7. Informujte se na gen ApoE4 ...45 // 8. Pijte jablečný džus ...48 // 9. Vyvarujte se špatných tuků ...50 // 10. Udržujte rovnováhu ...53 // 11. Jezte každý den bobulovité ovoce ...56 // 12. Vypěstujte si větší mozek ...58 // 13. Kontrolujte si krevní tlak ...61 // 14. Nechte si udělat rychlý test cukru v krvi ...64 // 15. Ani chvíli neposeďte v klidu ...66 // 16. Nebojte se kofeinu ...68 // 17. Počítejte kalorie ...71 // 18. Pozor na celiakii ...73 // 19. Dopřejte si čokoládu ...75 // 20. Mějte pod kontrolou „špatný“ cholesterol ...78 // 21. Jezte stravu bohatou na vitamín ? - cholin ...80 // 7 // 22. Vrhněte se na skořici ...83 // 23. Řekněte ANO kávě ...86 // 24. Vybudujte si „kognitivní rezervu“ ...88 // 25. Buďte cílevědomí a svědomití ...91 // 26. Vyžeňte z mozku měď a železo ...93 // 27. Jezte kari koření ...95 // 28. Vyzkoušejte dietu na snížení tlaku krve (DASH) ...98 // 29. Překonejte depresi ...100 // 30. Snažte se vyhnout cukrovce, // případně jejímu zhoršování ...102 // 31. Ověřte si, že máte správnou // a spolehlivou diagnózu ...105 // 32. Seznamte se s ěasnými příznaky // Alzheimerovy choroby ...107 // 33. Buďte bezstarostní optimisté ...109 // 34. Získejte vyšší vzdělání ...112 // 35. Vyhýbejte se environmentálním jedům ...114 // 36. Důkaz jménem „estrogen“ ...117 // 37. Užívejte si tělesného cviěení ...120 //
38. Buďte extrovertní ...123 // 39. Jděte na oění prohlídku ...125 // 40. Uvědomte si nebezpečí pokrmů z fastfoodů ...128 // 41. Ano! Ano! Ano! - Jezte tuěné ryby ...130 // 42. Užívejte kyselinu listovou ...133 // 43. Jezte pokrmy s nízkým glykemickým indexem ...135 // 44. Googlujte ...137 // 45. Zvyšujte si úroveň „hodného“ HDL cholesterolu ...140 // 46. Chraňte se před úrazy hlavy ...143 // 47. Buďte hodní na své srdce ...146 // 48. Udržujte si v normě aminokyselinu homocystein ...148 // 49. Vyhýbejte se lenošení ...150 // 50. Snažte se předejít infekcím ...153 // 51. Poperte se se záněty ...156 // 52. Zjistěte si ty pravé informace ...158 // 8 // 53. Udržte na uzdě inzulín ...161 // 54. Najděte si zajímavou práci ...164 // 55. Pijte džusy ...166 // 56. Zamilujte se do jazyka ...169 // 57. Pozor na nedostatek leptinu ...172 // 58. Nebuďte osamělí ...174 // 59. Uvažujte o svatbě ...176 // 60. Zjistěte si úskalí masité stravy ...178 // 61. Zvažte možnost užívání marihuany ...180 // 62. Meditujte ...182 // 63. Naučte se jíst stredomořská jídla ...184 // 64. Uvědomte si potíže s pamětí ...186 // 65. Zůstaňte mentálně aktivní ...189 // 66. Užívejte multivitamíny ...191 // 67. Vypracujte si silné svaly ...194 // 68. Choďte do přírody ...197 // 69. Dělejte pořád něco nového ...199 // 70. Dopřejte si dostatek vitamínu B3 - niacinu ...201 // 71. Přemýšlejte o nikotinových náplastech ...203 // 72. Opatrně s nesteroidními antiflogistiky ...205 // 73. Zblázněte se do ořechů ...208 // 74. Zabývejte se nebezpečím obezity ve středním věku. 211 // 75. Nechte si pomoci od nebezpečné obštrukční // spánkové apnoe ...213 // 76. Vrhněte se na olivový olej ...215 // 77. Mějte se na pozoru před mastnou kyselinou // omega-6 ...217 //
78. Seznamte se: plaky a vlákna tau-proteinu v mozku. 219 // 79. Stanovte si životní cíl ...221 // 80. Dobře se vyspěte ...224 // 81. Na kouření rychle zapomeňte ...226 // 82. Žijte společenským životem ...228 // 83. Nezapomínejte na špenát ...230 // 84. Prozkoumejte úskalí statinů ...232 // 9 // 85. Obklopte se podněty ...235 // 86. Vypořádejte se se stresem ...238 // 87. Pryč s mrtvicemi ...240 // 88. Omezte cukr ...242 // 89. Pijte čaj ...245 // 90. Dobře se starejte o svůj chrup ...247 // 91. Jděte na vyšetření se štítnou žlázou ...249 // 92. Pozor na podváhu ...251 // 93. Vyhněte se vaskulární demenci ...254 // 94. Hrajte videohry ...256 // 95. Ocet patří do všeho ...258 // 96. Jezte dost vitamínu Bi2 ...260 // 97. Nezanedbávejte vitamín D ...262 // 98. Pozor na obvod pasu ...265 // 99. Choďte, choďte, choďte ...268 // 100. Navykněte si pít víno, zejména červené ...271 // V krátkosti: Váš plán pro boj s Alzheimerovou chorobou . 273 // Poděkování ...282
(OCoLC)776511907
cnb002264831

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC