Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.09.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
EB
ONLINE
1. elektronické vydání
Grada 2008
1 online zdroj (208 stran)
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 


ISBN 978-80-247-6687-4 (online ; pdf)
ISBN 978-80-247-2465-2 (print)
Manažeři všech úrovní se v čtivé a přehledné knížce dozví, jak se úspěšně vypořádat s deseti situacemi, které lze považovat za jedny z nejobtížnějších v práci a kariéře každého manažera. Zkušený poradce a lektor radí, jak s úspěchem řídit sebe samého, jak si poradit s problematickými pracovníky, jak předávat nepříznivé zprávy, jak motivovat a přesvědčovat, jak zvládat konflikty a stres, jak přijímat změny, jak přejít od řízení k vedení, jak nepropadnout narcismu či jak zvládnout přechod na vedoucí funkci na začátku kariéry. Kniha plná praktických rad, tipů a příkladů se stane vaším nejlepším pomocníkem..
001485127
O autorovi -- Úvodem -- 1. Situace první a výchozí: Jak řídit sebe sama -- 1.1 Jak dosáhnout osobní efektivity -- 1.1.1 Jak stanovovat osobní cíle -- 1.1.2 Jak plánovat svou činnost a stanovovat její priority -- 1.1.3 Jak bojovat se sklonem k odkládání a nerozhodnosti -- 1.1.4 Jak zvyšovat své osobní tempo a „tah na branku" -- 1.1.5 Jak se bránit vyrušování -- 1.1.6 Jak a proč delegovat -- 1.1.7 Jak řídit produktivní čas, přestávky a psychické bloky -- 1.2 Jak při řízení sebe sama využít emocionální inteligenci -- 1.2.1 Jak chápat emocionální inteligenci? -- 1.2.2 Jak bránit vlastní demotivaci -- 2. Situace druhá: Jak zvládnout přechod z výkonné funkce na funkci vedoucí -- 2.1 Čím se práce vedoucího liší -- 2.2 Jak se vyhnout nejčastějším chybám při přechodu na vedoucí místo -- 2.2.1 Nedostatek pozornosti k jasným cílům a očekáváním -- 2.2.2 Sklon uzavírat se před zaměstnanci a nekomunikovat -- s nimi -- 2.2.3 Obavy z delegování -- 2.2.4 Delegování úkolů, které delegovat nelze -- 2.2.5 Nedostatečná kontrola -- 2.2.6 Sklon tolerovat „delegování vzhůru" -- 2.2.7 Neschopnost nebo nezájem naslouchat zaměstnancům -- 2.2.8 Sklon obklopovat se při výběru podřízených svými známými -- 2.2.9 Obava řešit (personální) problémy -- 2.2.10 Sklon zanedbávat poznání vlastních podřízených -- 2.2.11 Tendence zapomínat na potřebu pochvaly a uznání -- 2.2.12 Tendence nehájit své
podřízené -- 2.2.13 Sklon vyhýbat se odpovědnosti -- 2.2.14 Tendence zapomínat na svého nadřízeného -- 2.2.15 Tendence ukazovat všem, „kdo je zde šéfem" -- 3. Situace třetí: Jak úspěšně motivovat a přesvědčovat -- 3.1 Motivace není j en odměňování -- 3.1.1 Jak úspěšně motivovat: tři pravidla -- 3.1.2 Jak rozpoznat zdroje pracovní motivace -- 3.1.3 Deset praktických motivačních nástrojů -- 3.1.4 Deset osvědčených „zabijáků" motivace -- 3.1.5 Jak motivační schopnosti trénovat -- 3.1.6 Jak se vyvarovat manipulace -- 3.1.7 Jak získat a neztratit zajímavé uchazeče -- 3.2 Jak přistupovat k odměňování -- 3.2.1 Osm zásad motivačního odměňování -- 3.2.2 Jak zabránit „nevyvážené" motivaci při odměňování -- 3.3 Jak úspěšně přesvědčovat a působit přesvědčivě -- 3.3.1 Pět předpokladů úspěchu při osobním přesvědčování -- 3.3.2 Jak zaujmout a přesvědčit při veřejném vystoupení -- 3.3.3 Písemná sdělení: nebezpečí komunikace bez obsahu -- 3.3.4 Jak neztratit přesvědčivost ani na schůzích -- 4. Situace čtvrtá: Jak kontrolovat a předávat nepříznivé zprávy a neničit přitom motivaci spolupracovníků -- 4.1 Jak kontrolovat -- 4.1.1 Pravidla a nejčastější chyby kontroly -- 4.1.2 Jak hodnotit výkon -- 4.2 Jak předávat nepříznivé hodnocení: tři pravidla -- 4.2.1 Základem je okamžité hodnocení -- 4.2.2 Emocionální reakce nejsou nezbytné -- 4.2.3 Společné
hledání východisek -- 4.3 Jak provádět pravidelné hodnocení -- 4.3.1 Tři předpoklady -- 4.3.2 Jak se vyvarovat subjektivnímu hodnocení -- 5 Situace pátá: Jak zvládat obtížné zaměstnance (a nadřízené) -- 5.1 Hlavní obtížné projevy -- 5.2 Jak rozpoznat obtížné zaměstnance již při výběru -- 5.2.1 Na co se zaměřit -- 5.2.2 Neverbální projevy -- 5.3 Příčiny obtížného chování a jejich prevence -- 5.3.1 Prevence obtížného chování -- 5.4 Jak obtížné chování řešit -- 5.4.1 Výkonové problémy -- 5.4.2 Porušování kázně -- 5.4.3 Osobní problémy a emocionální reakce -- 5.4.4 Problémoví mohou být i „talenti" -- 5.4.5 Problémoví zaměstnanci a vlastní emocionální zátěž -- 5.5 Jak reagovat na obtížné nadřízené -- 5.5.1 Jak dosáhnout toho, aby nás nadřízený vyslechl -- 5.5.2 Jak zvládnout náročné nadřízené -- 5.5.3 Manažeři psychicky nevyrovnaní -- S Situace šestá: Jak překonávat konflikty a stres -- 6.1 Které konflikty jsou škodlivé -- 6.2 Jak škodlivým konfliktům předcházet a jak je řešit -- 6.2.1 Jaké strategie a role při řešení konfliktů volit -- 6.3 Jak podporovat konflikty zdravé -- 6.4 Jak „řídit" stres -- 6.4.1 Jaké jsou nejčastější příčiny negativního stresu -- 6.4.2 Jaká preventivní opatření použít -- 7 Situace sedmá: Jak provádět změny a „zeštíhlovat" podnik -- 7.1 Jak řídit změny a nevyvolat obavy a chaos -- 7.1.1 Jak stanovit cíle
změn -- 7.2 Jak změny připravit, naplánovat a zajistit jejich podporu -- 7.2.1 Základní úkoly -- 7.3 Jak zvládnout zeštíhlování -- 7.3.1 Jak zeštíhlování předejít -- 7.3.2 Jak při zeštíhlování postupovat -- 7.3.3 Jak se vyhnout nejčastějším úskalím zeštíhlování -- 7.4 Proč a jak měnit podnikovou kulturu -- 7.4.1 Co je podniková kultura a jak vzniká -- 7.4.2 Jak změny podnikové kultury řídit -- 7.5 Jak čelit sklonu podléhat módním změnám -- 7.5.1 Přínosy a úskalí módních novinek -- 7.5.2 Jak se vyvarovat problémů -- 8. Situace osmá: Jak zvládnout přechod od řízení k vedení a koučování -- 8.1 Proč podniky potřebuj í řízení i vedení -- 8.1.1 Jaká je úloha vůdců -- 8.2 Jak se stát vůdcem -- 8.2.1 Jednání vůdců -- 8.3 Proč a jak zaměstnance rozvíjet a koučovat -- 8.3.1 Proč zaměstnance rozvíjet -- 8.4 Jak se stát koučem -- 8.4.1 Čím se koučování liší -- 8.4.2 Jak při koučování postupovat -- 9. Situace devátá: Jak vytvořit a řídit úspěšný tým -- 9.1 Co je tým a proč týmy vytvářet -- 9.1.1 Čím se tým liší od běžné pracovní skupiny -- 9.1.2 Proč a kde týmy zavádět -- 9.2 Jak tým vytvořit a řídit -- 9.2.1 Tvorba týmu -- 9.2.2 Řízení týmů -- 9.2.3 Čeho se při řízení týmů vyvarovat -- 10. Situace desátá: Jak zvládnout řízení v mezinárodním prostředí -- 10.1 Jak vnímat kulturní stereotypy -- 10.2 Kulturní rozdíly při řízení --
10.3 Nejčastější zdroje problémů -- 10.4 Jak kulturních rozdílů využít -- 10.4.1 V čem mohou pomoci tréninky -- 11. Test na závěr: Jste dobrý manažer?

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC