Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.01.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
EB
ONLINE
1. elektronické vydání
Grada 2009
1 online zdroj (144 stran)
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 


ISBN 978-80-247-6671-3 (online ; pdf)
ISBN 978-80-247-2948-0 (print)
Přínosem cvičení na balanční plošině je možnost pozitivně ovlivňovat rozvoj rovnováhy, správnou funkčnost kloubních struktur, cílenou centraci kloubů, především páteře a kyčlí, a vlastní nácvik optimálního držení těla. Svaly nikdy nepracují samostatně, izolovaně, ale v určitých funkčních řetězcích. Naší snahou by mělo být pomocí cviků na této balanční pomůcce upevnit, v případě svalové nerovnováhy i nově vytvořit, ekonomické a funkční pohybové řetězce, které dovolí našemu pohybovému aparátu fungovat bez bolesti a s plným nasazením. Po zvládnutí základních cviků z uvedeného zásobníku je možné sestavit si vlastní cvičební sestavy, jejichž ukázky najdete v závěru knihy.Kniha je určena rekreačním i kondičním sportovcům, cvičitelům fitness a trenérům. Autorky připravily soubor více než osmdesáti podrobně popsaných a na fotografiích ilustrovaných cviků, které poslouží nejen k rozvoji rovnováhy, ale také podporují správné posilování..
001485271
Svalová dysbalance -- Pohybovém schopnosti -- Jak se pohybové schopnosti projevují? -- Síla -- Rychlost -- Vytrvalost -- Flexibilita -- Stabilizační schopnosti -- Core training system -- Držení těla Jaké by držení těla mělo být? -- Jak postupovat při odstraňování chybných posturálních stereotypů? -- Pružná balanční úseč Popis úseče -- Proč na pružné balanční úseči cvičit naboso? -- Pozitiva pružné balanční úseče -- Než začnete cvičit Jaké oblečení a obutí? -- Jak postupovat při nácviku vlastních cviků? -- Jak zkontrolujete aktuální stav rovnovážných schopností? -- Čapí stoj -- Rombergův test -- Nástup a sestup -- Balanční výstupek -- Balanční plošina -- Popis základního postavení -- Úseč jako balanční výstupek -- Cviky ve stoji na výstupku úseče -- Cviky v kleku na výstupku úseče -- Cviky ve vzporu a kleku za úsečí -- Cviky v sedu na výstupku úseče -- Cviky v sedu před úsečí -- Cviky v sedu za úsečí -- Cviky v lehu na zádech na výstupku úseče -- Cviky v lehu na břiše na výstupku úseče -- Cviky v lehu na boku na výstupku úseče. Úseč jako balanční plošina -- Cviky ve stoji na plošině úseče -- Cviky v kleku na plošině úseče -- Cviky v kleku za úsečí -- Cviky v sedu na plošině úseče -- Ukázková sestava pro úplné začátečníky -- Ukázková sestava pro posílení břišních svalů a protažení vzpřimovačů

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC