Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.01.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
EB
ONLINE
1. elektronické vydání
Grada 2012
1 online zdroj (200 stran)
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 


ISBN 978-80-247-7990-4 (online ; pdf)
ISBN 978-80-247-7991-1 (online ; epub)
ISBN 978-80-247-4162-8 (print)
angličtina
Jak mít v prodejně více spokojených zákazníků a vydělat více peněz? Čím se liší úspěšné prodejny od těch, které živoří na pokraji zájmu? Jak atraktivně uspořádat prodejní prostory? Jak nalákat zákazníky do prodejny, překvapit je a potěšit, aby se vrátili znovu? Jak efektivně vést a motivovat prodejní tým? To vše a mnohem více se dozvíte v této ojedinělé knížce, jejíž třetí vydání obsahuje kromě řady nových praktických rad a užitečných poznámek především znamenité nápady, strategie a taktické myšlenky, které posunuly nejúspěšnější maloobchodníky na vrchol. Objevte tajemství stojící za úspěchem těch největších a nejlepších a učte se od nich. Autor jim položil prostou otázku: "Díky čemu jste tak dobří??" Odpovědi jsou více než inspirující a tato kniha vám ukáže, jak je aplikovat v praxi. Knížka je určena majitelům a vedoucím prodejen, manažerům i prodavačům, kteří se chtějí stát opravdu úspěšnými profesionály..
001485603
Obsah // O autorovi // 9 // Poděkování // 11 // Řekli o knize // 12 // Úvod ? tomuto vydání... // Jak tuto knihu co nejlépe využít // 13 // 13 // Předmluva... // Ach ten internet...I5 // Základní otázky... 16 // Je to složité?... // Jádro pudla ... 7 // Hvězdné obsazení přímo na prodejní ploše...17 // První část - Vy // Pěkně od začátku...I9 // 1. Co vlastně chcete?...21 // 1.1 Plánovat další postup znamená jednat...22 // 1.2 Opravdová vášeň z nás dělá mistry v oboru...23 // 2. Pozdvihněte se nad průměr...25 // 3. V jednoduchosti je krása...27 // 3.1 Rozhovor moc nestojí, ale má velkou cenu...28 // 4. Nabalování sněhové koule...3I // 4.1 Praktický průzkum prodejen...32 // 4.2 V terénu...35 // 4.3 Jak přeměnit poznatky v činy...35 // Druhá část - Tým // Když se postaráte, abychom byli spokojení, budeme vám na oplátku vydělávat... // 37 // 5. A co základní nosná myšlenka?...39 // 5.1 Diferenciace...40 // 5.2 Vaše základní myšlenka...46 // 6. Jak budovat vynikající týmy...47 // 6.1 Umční vést...48 // 6.2 Proč se zabývat budováním skvělého týmu?...49 // 6.3 A proč ne?...50 // 6.4 Od služeb ? zisku...51 // 6.5 Tri základní kameny...53 // 6.6 Hodnoty...54 // 6.7 Útěk ke kvalitě...58 // 6.8 Vlastnictví - hodnota omylů...61 // 6.9 Chování... // 6.10 Jak zvládnout projevy uznání . N // 7. Jak probudit lidi...67 // 7.1 Motivace..."...67 // 7.2 Finanční odměna - Ach ty peníze...68
// 7.3 Předpokládané sankce: Bič místo cukru...68 // 7.4 Sebeúcta: Jednejte se mnou jako s dospělým...70 // 7.5 A teď úsměv - využití nepeněžních odměn...74 // 7.6 Pracovní porady týmu...77 // 8. Pokaždé o trochu lépe ...79 // 8.1 Nápady...80 // 8.2 Statistiky jsou slepé aneb past přesného měření...80 // 8.3 Řidte se citem...82 // 8.4 Prostor pro zlepšení...83 // L L // lieu’ část - Zákazník // Postarejte se, abych byl spokojený, a já vám dám svoje peníze...89 // 9. U vás je radost nakupovat!...91 // 9.1 Vynikající služby zákazníkům...91 // 9.2 Skvělé okamžiky...% // 9.3 Čtyři pravidla, jak zlepšit výsledky...105 // 10. Cena a hodnota...? // 10.1 Nízké ceny každý den...111 // 10.2 Když je sleva vaší vlajkovou lodí...113 // 10.3 Ale tahle planeta patří i mně aneb náklady konzumu ...116 // 11. Bez podpory prodeje, jako byste ani nebyli...119 // 11.1 28 způsobů podpory prodeje...119 // 11.2 Plánovací pomůcka pro podporu prodeje...128 // 12. Marketing pro normální lidi...131 // 12.1 Krátce ? reklamě...131 // 12.2 Jak na marketing...132 // 12.3 Základy databázového marketingu...137 // 12.4 Sledování a měření...140 // Čtvrtá část - Prodejna // Postarejte se, aby byla skvělá, a zákazníci budou utrácet... 141 // Základ...142 // 13. Objevování...143 // 13.1 Okamžik objevu...143 // 13.2 Výhody tvorby formátů na základe objevu...144 // 13.3 Tradiční objev opírající se o propagaci...145
// 13.4 Objev opírající se o službu...147 // 13.5 Objev opírající se o výrobek...149 // 13.6 Objev opírající se o formát...151 // 14. Prodej jako obdivuhodná divadelní inscenace...157 // 14.1 My, krtci a netopýři...I57 // 14.2 Základní pravidla prodejního divadla...160 // 14.3 Předváděcí divadlo - nedoceněná genialita televizních prodavačů . . 164 // 15- Detail, detail, detail - prostředí prodejny // 15.1 Dívejte sc a vnímejte... // 15.2 Výlohy... // 15.3 Tranzitní zóna v*... // 15.4 Nákupní košíky... // 15.5 Propagační místa... // 15.6 Zadní sténá prodejny... // 15.7 Pokladna... // 15.8 Impulzivní nákupy... // 15.9 Průhledy prodejnou... // 15.10 Popisy... // 167 // 168 168 // 169 // 170 // 170 // 171 // 171 // 172 172 172 // 16. A závěrem... Jak jsme se dostali až sem ...175 // 16.1 Opravdové počátky...176 // 16.2 Králové maloobchodu...180 // Epilog: Takže to je všechno?...187 // Další aktivity spojené s touto knihou ...187 // Příloha I // Vaše role a tato kniha...189 // Příloha II // Akční plán...192 // Příloha III // V terénu...194 // Příloha IV // Knížky pro // 196

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC