Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 06.02.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
EB
ONLINE
1. elektronické vydání
[Česko] : Grada, 2012
1 online zdroj (176 stran)
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 


ISBN 978-80-247-7657-6 (online ; pdf)
ISBN 978-80-247-7658-3 (online ; epub)
ISBN 978-80-247-4234-2 (print)
Kniha na konkrétních příkladech z praxe ukazuje, jak mají firmy, instituce a manažeři jednat, aby obstáli v krizové komunikaci. Autor, který je zkušeným odborníkem v této oblasti, podrobně rozebírá jednotlivé etapy krizové situace - před vypuknutím krize, v čase krize a po jejím vyřešení..
001485604
O autorovi 9 // Úvod // 1. Co všechno se může stát 15 // 1.1 S čím musíte počítat 17 // 1.2 Shrnutí 20 // 2. Krize a její následky 21 // 2.1 Podstata krize 23 // 2.2 Okolnosti vzniku krizí 25 // 2.3 HLP - hrozba pro každou firmu 28 // 2.4 Nebezpečí dlouhodobé krize 28 // 2.5 Typy krizí 29 // 2.6 Proč mívají krize tak vážné následky 31 // 2.7 Shrnutí 33 // 3. Dobrá pověst jako klíčová hodnota 35 // 3.1 Povést a dynamika potřeb a zájmů 37 // 3.2 Intriky a nástrahy 39 // 3.3 Ztráta tváře 40 // 3.4 Efekt dobré pověsti 41 // 3.5 Pověst jako komunikační filtr 42 // 3.6 Shrnutí 45 // 4. Média a novináři - bez nich to nejde // 4.1 Mediální svět a jeho výzvy // 4.2 Předpoklady úspěšné spolupráce // Redakční uzávěrka // Buďte flexibilní // Mějte dobrý přehled // Novináři v pohybu // 4.3 Internet - jeho moc, vliv a síla // Internetová sociální média - účinná a snadno dostupná // 4.4 Shrnutí // 5. Jak přežít krizi 61 // 6. Předkrizové období // 6.1 Informační pole // 6.2 Fundament krizové komunikace // 6.3 Krizové plánování // 6.4 Na co byste si měli dát pozor // 6.5 Krizový audit // 6.6 Zaměstnanci jako zdroj krize // 6.7 Scénář krizové komunikace // 6.8 Krizový komunikační tým // 6.9 Komunikačně-řídící
centrum // 6.10 Rozvoj krizového komunikačního týmu // Simulace krizové události // Mediální trénink // Rozvoj dalších schopností // 6.11 Kdo může hovořit jménem firmy // Mediální poptávka // Uchazeči o publicitu // 6.12 Tiskový mluvčí a jeho role // 6.13 Vztahy s médii v čase krize // Komunikační rovnice úspěchu // Předem připravené tiskové zprávy Podpora komunikovaného poselství // 6.14 Krizový manuál 99 // 6.15 Krizová webová stránka 100 // 6.16 Internet v komunikaci se zaměstnanci 101 // 6.17 Internetová sociální média během krize 102 // Vstřícnost vůči potřebám uživatelů internetu 103 // Důraz na důvěryhodnost 104 // Bez pravidelné kontroly to nejde 104 // 6.18 Shrnutí 106 // 7. Když propukne krize 109 // 7.1 Zachovejte si akceschopnost 111 // Převezměte iniciativu 112 // Emoce ve hře 42 // Hovořte jedním hlasem 113 // Poskytněte ujištění 44 // Informujte všechny oprávněné strany 44 // Konfliktní situace řešte s nadhledem 115 // 7.2 Počítejte s realitou 115 // Emancipace veřejnosti 45 // Zprávy 24 hodin denně // Roste význam zpráv z regionů 46 // Internet jako katalyzátor úspěchu 112 // Nové technologie 47 // 7.3 Braňte svoji pověst účinně 118 // Výchozí princip 48 // 1. Přiznání plné odpovědnosti 49 // 2. Odmítnutí odpovědnosti 49 // 3. Poukázání na polehčující okolnosti 120 // 4. Zmírnění pobouření 120 // 5. Poskytnutí záruk 121 // Role pravdy při obraně pověsti 121 // 7.4 Vsaďte na řízený dialog s médii 122 // Příprava - fakta, fakta, fakta 122 // Tisková zpráva 123 // První interview 125 // Dejte si pozor na důvěřivost 127 // 8 / Efektivní krizová komunikace // Vsaďte na správný postup 128 // Tisková konference 129 // Pozor na zapnuté mikrofony 130 // 7.5 Podpořte svoji pozici na internetu 131 //
Krizová webová stránka 131 // Sociální media v akci 131 // 7.6 Monitoring - role a význam 134 // 7.7 Zaméstnanci: Přehlížená skupina krizové komunikace 135 // Výhody správné nastavené komunikace 136 // Zranění a smrt zaměstnanců - pamatujte na empatii a lidskost . 136 // 7.8 Když dojde na propouštění 139 // Co je v ohrožení I39 // Na co je třeba dát pozor 141 // 7.9 Nátlakové skupiny 142 // Spektakulární akce ve hře 143 // Poznejte svoji nátlakovou skupinu 144 // Co byste měli také vzít v úvahu 145 // 7.10 Zaostřeno na kontaminace výrobků 147 // Vsaďte na proaktivní dialog 148 // 7.11 Zaostřeno na požáry, výbuchy, úniky škodlivých látek 150 // 7.12 Shrnutí 152 // 8. Období po krizi 155 // 8.1 Komunikační uzavření krize 157 // 8.2 Čas na analýzu 138 // 8.3 Bod obratu a jeho příčiny 160 // 8.4 Mediální analýza 160 // 8.5 Opakovaná publicita 161 // 8.6 Příprava na další krizi 162 // 8.7 Shrnutí 163 // Závěr 165 // Slovník pojmů 167

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC