Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.01.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
EB
ONLINE
1. elektronické vydání
Grada 2012
1 online zdroj (160 stran)
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 


ISBN 978-80-247-7600-2 (online ; pdf)
ISBN 978-80-247-7601-9 (online ; epub)
ISBN 978-80-247-4022-5 (print)
němčina
Knížka je určena všem, kdo se v práci či v soukromí stýkají s lidmi, s nimiž se jim obtížně komunikuje. Dozvíte se konkrétní tipy a příklady, jak konstruktivně reagovat na typické "nesnesitelnéé" vzorce chování a jak chytře a uvolněně komunikovat i s problematickými lidmi. Zjistíte také, jak vy sami bráníte úspěšné komunikaci a co s tím můžete udělat. Díky této knížce budete méně podléhat stresu a náročné momenty v komunikaci zvládnete suverénněji. Naučte se komunikovat chytře!.
001485653
Obsah / 5 // Obsah // O autorkách ... 8 // 1. Než začneme ... 9 // 1.1 Co znamená „komunikovat chytře“? ... 10 // 1.2 Uspořádání knihy ... 11 // 1.3 Karel a Emil ... 12 // 2. Principy ... 14 // 2.1 Hitparáda nesnesitelného chování ... 15 // 2.2 Jak vznikají komunikační bloky ... 17 // 2.3 První kroky ? úspěšné komunikaci ... 23 // 2.3.1 Naslouchejte (V) ... 24 // 2.3.2 Prekročte červenou linii (V) ... 25 // 2.3.3 Presvedčujte bez argumentování (V) ... 26 // 2.3.4 Přemýšlejte o rozhovoru — předem i dodatečně (D) ... 28 // 2.3.5 Poznejte své Hot Buttons (D) ... 30 // 3. „Vždyť on se mě snaží napálit..." ... 32 // 3.1 „Správné“ a „chybné“ vnímání ... 33 // 3.1.1 Fyziologické předpoklady ... 35 // 3.1.2 Selektivní vnímání a jeho smysl ... 40 // 3.2 Uvědomte si, jak vnímáte ... 49 // 3.2.1 Rozšiřte svůj úhel pohledu (D) ... 49 // 3.2.2 Získejte čas, utvořte si odstup (V) ... 50 // 3.2.3 Potmě každá kočka černá? Tak tedy rozsviťte! (V) ... 50 // 6 / Jak komunikovat chytře // 3.2.4 Nasaďte si brýle druhého (V) ... // 3.2.5 Změňte perspektivu (D/V) ... // 3.2.6 Vyčistěte si brýle (D) ... // 3.2.7 Překročte červenou linii (D) ... // 4. „Jako když hrách na stěnu hází, vůbec neposlouchá, co říkám..." // 4.1 Jak působí očekávání ... // 4.1.1 Jak rozpoznat preference vnímání ... // 4.1.2 Hodnot)-, postoje a přesvědčení ... // 4.1.3 Učíme se, co je normální ... // 4.1.4
Dvojné vazby ... // 4.2 Posviťte si na očekávání ... // 4.2.1 Uvědomte si (své vlastní) smyslové preference (V) ... // 4.2.2 Pátrejte po hodnotách, postojích a přesvědčeních (D/V) ... // 4.2.3 Pracujte se svými vžitými představami o tom, // co je normální (D/V) ... // 4.2.4 Zmenšete své slepé místo (D/V) ... // 4.2.5 Odstraňte dvojné vazby (D/V) ... // 4.2.6 Využívejte refraiming (V) ... // 4.2.7 Překročte červenou linii (V/D) ... // 5. „Za všech okolností se pořád hádá..." ... // 5.1 Poznání podobných vlastností i rozdílů ... // 5.1.1 Přehled vybraných modelů osobnosti ... // 5.2 Kreativní využití podobností a rozdílů ... // 5.2.1 Zvyšte svůj pocit vlastní hodnoty (D) ... // 5.2.2 Jednejte s respektem (V) ... // 5.2.3 Využívejte rozdíly kreativně (V) ... // 5.2.4 Podívejte se do zrcadla (D) ... // 5-2.5 Překročte červenou linii (V) ... // 6. „Touží se prosadit a vždycky se tlačí dopředu..." ... // 6.1 Uvedomte si spirálu předsudků ... // 6.1.1 (Ne)smysl předsudků ... // 6.1.2 Vznik a působení předsudků ... // ... 51 ... 51 ... 52 ... 53 // ... 55 // ... 56 ... 57 ... 60 ... 62 ... 65 ... 67 ... 67 ... 69 // ... 73 ... 75 ... 77 ... 79 ... 84 // ... 86 // ... 87 ... 87 . 102 . 102 . 105 . 106 . 107 . 108 // . 109 // . 110 . 110 . 114 // Obsah / 7 // 6.2 Jak proti předsudkům systematicky postupovat ... 121 // 6.2.1 Naaranžujte si znovu svou kytici předsudků (D) ... 122 // 6.2.2 Nechte své
přihrádky otevřené (D) ... 123 // 6.2.3 Co délat, když se setkáme s předsudky? (V) ... 123 // 6.2.4 Využívejte sebenaplriující proroctví (V/D) ... 126 // 6.2.5 Překročte červenou linii (V) ... 126 // 7. „Přehnaně rozebírá každé slovíčko..." ... 128 // 7.1 Jazyk a jeho význam(y) ... 129 // 7.1.1 Mozek a řeč - moc slov ... 129 // 7.1.2 Brát slova doslova? ... 132 // 7.1.3 „Nebezpečné“ formulace ... 133 // 7.1.4 Model čtyř uší ... 135 // 7.2 Jak efektivně zacházet s jazykem ... 139 // 7.2.1 Formulujte pozitivně (V) ... 140 // 7.2.2 Formulujte podle typu příjemce (V) ... 141 // 7.2.3 Jasné jednání místo zdvořilosti a ohleduplnosti (V) ... 142 // 7.2.4 Zkoumejte své pocity (D) ... 145 // 7.2.5 Otevřete usi (V/D) ... 146 // 7.2.6 Překročte červenou linii (V) ... 147 // 8. Využijte příležitosti ... 148 // 8.1 Naučte se zpomalit (V) ... 149 // 8.2 Pracujte aktivně s emocemi (D/V) ... 150 // 8.3 Udělejte ze vztahu téma (V) ... 151 // 8.4 Rozlučte se se slovy „správně“ a „špatně“ (D) ... 153 // 8.5 Těšte se na nové příležitosti ... 155 // Použitá literatura ... 156

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC