Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.01.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
EB
ONLINE
1. elektronické vydání
Grada 2012
1 online zdroj (144 stran)
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 


ISBN 978-80-247-7620-0 (online ; pdf)
ISBN 978-80-247-7621-7 (online ; epub)
ISBN 978-80-247-4024-9 (print)
němčina
V prodeji je úspěch a neúspěch velmi těsně spjat. Kdo ví, jak vést obchodní rozhovor opravdu profesionálně, je vítězem. Obchodníci, prodejci a obchodní manažeři se v této ojedinělé knížce dozví, kterých dvanáct fází profesionálně vedeného jednání vás dovede k úspěšnému uzavření obchodu. Všechny fáze přitom mají pro finální úspěch velký význam. Přehledná struktura knihy s mnoha praktickými tipy a příklady vám pomůže vše využít v praxi. Knížka je určená jak pro začínající obchodníky, tak pro ty zkušené, kteří chtějí zlepšit své výsledky a získat nové implusy..
001485655
Obsah / 5 // Obsah // O autorovi ... 9 // Předmluva: Prodej jako královská disciplína ... 11 // Úvod ... 13 // Prodej jako proces ... 17 // 1. Příprava ... 21 // Získávání informací ... 23 // Pravomoci ... 25 // Cíle rozhovoru ... 26 // Strategie rozhovoru ... 27 // Užitek pro zákazníka ... 28 // Vystupování a vzhled ... 29 // Plánování času a trasy ... 29 // Vnímání sebe sama ... 31 // 10 tipů pro úspěšnou přípravu ... 33 // 2. Vlastní motivace ... 35 // Naladění ... 33 // Zdroje motivace ... 36 // Rychle do supernálady ... 38 // Ano, jsem rád prodejcem ... 39 // Znát zákazníka znamená mít zákazníka rád ... 40 // 10 tipů pro efektivní vlastní motivaci ... 41 // í // 6 / 12 fází úspěšných prodejních rozhovorů // 3. Přivítání ... 43 // Rozhoduje první dojem ... 44 // Přiměřený stisk ruky ... 30 // Jména jsou důležitá ... 51 // Vytvoření atmosféry ... 52 // Od přivítání ke vztahu ... 54 // 10 tipů pro efektivní přivítání ... 55 // 4. Zahájení rozhovoru ... 57 // Navázání osobního kontaktu ... 57 // Zahájení odborné části rozhovoru ... 59 // Jak získat pozornost ... 60 // Se zákazníkem na stejné úrovni ... 63 // Získejte důvěru ... 64 // 10 tipů pro efektivní zahájení rozhovoru ... 65 // 5. Analýza potřeb ... // Jádro prodeje ... // Zákazník chce poradenství ... // Otázky, otázky, otázky ... // Motivy ke koupi ... // Znalosti a neznalost ... // 10 tipů pro efektivní
analýzu potřeb ... // 6. Prezentace ... // Prodejce, který řeší problémy a provází procesem // Vhodná prezentace ... // Nabídněte individuální užitek ... // Síla jazyka ... // Názornost vytváří přesvědčivost ... // 10 tipů pro efektivní prezentaci ... // 67 // 68 69 69 // 73 // 74 // 75 // 77 // 78 80 82 84 // 87 // 88 // 9 // Obsah / 7 // 7. Reakce na námitky ... 91 // Vyhodnocení námitek ... 91 // Jak vhodně reagovat na námitky ... 93 // Eliminujte skryté námitky ... 95 // 10 tipů pro efektivní zvládání námitek ... 97 // 8. Vyjednávání o ceně ... 99 // Poměr cena/výkon ... 100 // Obhajoba cen ... 101 // Vytvářejte alternativy ... 102 // Ústupky v jiné formě ... 103 // Další užitečné vyjednávači strategie ... 104 // 10 tipů pro efektivní vyjednávání o ceně ... 106 // 9. Vyvolání ochoty koupit ... 109 // Od přání ke skutečnosti ... 109 // Shrnutí rozhovoru ... 111 // Vyjasněte otevřené otázky ... 111 // Posilujte radost z rozhodnutí ... 112 // 10 tipů ? efektivnímu vyvolání ochoty koupit ... 114 // 10. Uzavření obchodu ... 115 // Strach prodejce z uzavření obchodu ... 115 // 10 praktických doporučení pro obchodování ... 117 // Předběžně a definitivně uzavřený obchod ... 121 // 10 tipů pro efektivní uzavření obchodu ... 122 // 11. Rozloučení ... 123 // Pogratulujte zákazníkovi ... 123 // Možná příště ... 124 // „Děkuji“ je zázračné slovo ... 124 // Budoucí spolupráce
... 124 // 10 tipů pro efektivní rozloučení ... 125 // # // 8 / 12 fází úspěšných prodejních rozhovorů // 12. Po koupi ... 127 // Po nákupu je vlastně před nákupem ... 127 // Týmová práce ... 128 // Analýza spokojenosti zákazníka ... 128 // Náš zákazník nás pán ... 129 // Dokumentace ... 130 // Zahájení nových akcí ... 130 // Udržujte kontakty a využívejte je ... 131 // 10 tipů pro efektivní péči o zákazníka po koupi ... 132 // Slovo závěrem: Získejte si srdce ... 135 // Literatura // 137

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC