Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 09.01.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
EB
ONLINE
1. elektronické vydání
Grada 2011
1 online zdroj (200 stran)
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 


ISBN 978-80-247-7277-6 (online ; pdf)
ISBN 978-80-247-7278-3 (online ; epub)
ISBN 978-80-247-4086-7 (print)
angličtina
Pokud alespoň trochu sledujete zprávy, určitě vám neuniklo, že právě Čína je zemí, která se nejspíš brzy stane hlavní politickou i ekonomickou velmocí. V posledních letech se zbavuje nálepky „levné továrny“ a její ekonomika prožívá obrovský boom. Neustále bohatnoucí miliarda Číňanů, i když pořád ještě s omezenými lidskými právy, chce stejně jako lidé na západě jezdit kvalitními auty, nosit značkové oblečení a poslouchat iPod. Před investory nyní stojí vzrušující úkol, jak a kde využít všech příležitostí, které jsou s rozvojem Číny spojeny, a stejně tak je pro ně důležité seznámit se s potenciálními riziky, která mohou jejich investice ohrozit. Tento bestseller světově uznávaného investora Jima Rogerse přiblíží možnosti investování v Číně, poskytne vodítko, na která odvětví se zaměřit, a také nabídne několik konkrétních tipů na zajímavé společnosti, jež by mohly investorům přinést nejvyšší zhodnocení. Po přečtení této knihy se určitě i vy stanete býkem v Číně..
001485683
Obsah // O autorovi... 7 // Úvod: Nenaskočíte si na projížďku Čínou? ... 9 // 1. Investování: Od „Mao-caps“ ke „small-caps“... 19 // 2. Riziko: Nebezpečí úspěchu... 41 // 3. Společnosti: Ať rozkvete tisíc značek ... 65 // 4. Energie: Ne tak černá... 81 // 5. Doprava: Dláždíme cestu... 101 // 6. Turismus: Pospěšte si, pospěšte si a honem jinam... 115 // 7. Zemědělství: Už jste investovali?... 139 // 8. Zdravotnictví, vzdělání, bydlení: Sloužit davům... 163 // 9. Rozvíjející se Čína: Lidová republika zítřka... 181 // Dodatek ... 195

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC