Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.01.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
EB
ONLINE
1. elektronické vydání
Grada 2012
1 online zdroj (152 stran)
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 


ISBN 978-80-247-7893-8 (online ; pdf)
ISBN 978-80-247-7894-5 (online ; epub)
ISBN 978-80-247-4222-9 (print)
Technologie Search Engine Optimization (zkráceně SEO) je metodika vytváření a upravování webových stránek takovým způsobem, aby jejich forma a obsah byly vhodné pro automatizované zpracování v internetových vyhledávačích. Cílem pak je získat ve výsledku hledání ve vyhledávačích, které odpovídá obsahu, pro danou webovou stránku vyšší pozici a tím četnější a zároveň cílené návštěvníky. Tato publikace se zabývá komplexním pohledem na propagaci vlastních webových stránek na internetu za účelem maximalizace návštěvnosti. Zabývá se jak bezplatnými způsoby propagace a sledování návštěvnosti webových portálů, tak placenými službami velkých internetových vyhledávačů a katalogů..
001485733
Obsah // Úvod... // O autorovi // ...n ... 12 // Zorientujte se na internetu // 1.1 Několik slov o internetu ...13 // 1.1.1 Co je to internet...13 // 1.1.2 Důležité mezníky ve vývoji internetu ... ? // 1.1.3 Internetový protokol TCP/IP ...15 // 1.1.4 Identifikace počítačů v internetu ... 15 // 1.1.5 Protokol HTTP - hypertext...17 // 1.1.6 WWW a brouzdání...17 // 1.2 Základní pojmy a zkratky...17 // 1.3 Webhosting a FTP připojení...21 // 1.3.1 Doména aneb adresa stránek...21 // 1.3.2 Výbér webhosiingu ...21 // 1.3.3 FTP protokol...22 // 1.3.4 Zkušební bezplatný webhosting...23 // 1.4 Software potřebný pro vytváření webových projektů...25 // 1.4.1 HTML a PHP editory...25 // 1.4.2 Grafické aplikace...26 // 1.4.3 FTP klient...27 // 1.4.4 Internetové prohlížeče ...27 // 1.45 Testovací programy...27 // 1.5 Validita a internetové prohlížeče...27 // 1.5.1 Validní vs. Invalidní kód...27 // 1.5.2 ? čemu slouží validace webu?...28 // 1.5.3 Testujeme, zda jsou stránky validní ...28 // Základy SEO optimalizace // 2.1 Co je to SEO ? ? čemu slouží...29 // 2.2 Mety, kterých lze pomocí SEO dosáhnout ...30 // 2.3 Analýza webu a jeho návštěvnosti...31 // 2.4 Katalog vs. vyhledávač ...33 // 2.4.1 Definice katalogu...33 // 2.4.2 Jak katalogy řadí webové stránky // 2.4.3 Vyhledávače jsou důležitější. // 2.5 Nejvýznamnější vyhledavače...35 // 2.5.1 Seznam ...35 // 2.5.2 Google...36 // 25.3 Centrum ...37 // 25.4 Vyhledávače
na Slovensku...37 // 25.5 Tržní podíl vyhledávačů v CR ...37 // Obsah 5 ¦ // L L // 2.6 Hodnoceni vašeho webu ...38 // 2.6.1 Google PageRank ... // 2.62 Seznam S-rank ... // 2.6.3 S jakým PageRank indexem lze poi fiat ...39 // 2.6.4 Kde si lze vyzkoušet hodnoceni vlastního webu ...39 // 2.7 Přehled metod SEO optimalizace ... // 27.1 Optimalizace webové stránky v XHTML...40 // 2.7.2 Budování zpétných odkazů... // 2.7.3 Tvorba a publikace PR článků...41 // 2.7.4 Reklamní systémy... // 2.7.5 Budování analytického systému ...42 // 2.7.6 Následná péče o web a návštévniky...43 // 2.7.7 Využiti sociálních síti... // 2.8 Zakázané metody SEO optimalizace ...44 // 25.1 Skrytý text či odkazy ... // 2.8.2 často opakovaná a zavádějící slova...44 // 2.8.3 Odkazové farmy a přesmérování...45 // 2Ä4 Doorway stránky ... // 2Ô.5 Duplicitní stránky... // 2.8.6 Další manipulační taktiky s negativním dopadem...46 // 2.8.7 Spam report - hlášení neetické techniky ...45 // 2.9 Co byste měli znát, než začnete optimalizovat...45 // 2.9.1 Co jsou to pavouci a jak pracují...47 // 2.9.2 tók rychle bude vaše stránka zařazena do vyhledávače ...47 // 2.9.3 Jak je sestaven popis webu ve vyhledávačích...47 // I 2.9.4 Faktory ovlivňujkri pozici ve vyhledávání ‘...43 // Rychlokurz tvorby XHTML stránek // 3.1 Zdrojový kód HTML stránek ve značkách...49 // 3.1.1 Značky neboli tágy... // w 3.1.2 Párové vs. nepárové značky...49
// 3.2 Základní struktura HTML stránky ...50 // 3.3 Práce s textem... // 3.3.1 Práce s odstavci ... // 3.3.2 Zvýraznění písma... // 3.3.3 Fonty a velikost písma...53 // 3.3.4 Nadpisy... // 3.4 Hypertextové odkazy ...54 // 3.5 Využití barevných palet... // 3.5.1 Nastaveni barev pro celou stránku...56 // 3.6 Obrázky... // 3.6.1 Základní umístění obrázku... // 3.6.2 Zarovnání obrázku a textu...57 // 3.6.3 Velikost obrázku... // - cesta l propálí sljstniho webu // 3.6.4 Titulek obrázku a alternativní text...59 // 3.6.5 Rámeček okolo obrázku...59 // 3.6.6 Okraje okolo obrázku...60 // Praktická tvorba webové stránky // 4.1 Co budeme potřebovat...61 // 4.2 Příprava prostředí a programů...61 // 4.2.1 Prostředí na pevném disku ...62 // 4.2.2 Internetové prohlížeče ...62 // 4.2.3 Editor HTML stránek...63 // 4.2.4 Správce souborů s podporou FTP...64 // 4.3 Začínáme tvořit...64 // 4.3.1 Složky a soubory ...64 // 4.3.2 Založení souboru index.html, práce s hlavičkou...65 // 4.3.3 Vloženi a naformátování textů a odkazů ...67 // 4.3.4 Vložení obrázku - fotografie...68 // 4.3.5 Zpracování jednoduché tabulky...69 // 4.4 Kontrola výsledků...71 // 4.5 Vylepšujeme základní stránku...73 // 4.6 Integrace (SS stylů do první stránky...73 // 4.6.1 Úprava téla stránky pomocí CSS...74 // 4.6.2 Zména formátu nadpisů...74 // 4.6.3 Odkazy a jejich chováni ...75 // 4.6.4 Úprava obrázku ...75 // 4.6.5 Úprava vložené
tabulky...75 // 4.6.6 Asociace stylu s určitým prvkem...76 // 4.7 Výsledná první stránka včetně CSS stylu ...76 // 4.7.1 Index-html...76 // 4.7.2 Styl.css...77 // Příprava optimalizace webu // 5.1 Výběr klíčových slov...79 // 5.1.1 Konkurenceschopnost klíčových slov...80 // 5.1.2 Stop slova...80 // 5.1.3 Klíčová slova, která škodí ...80 // 5.2 Našeptávač vyhledávačů...81 // 5.3 Frekvence hledanosti...81 // 5.4 Konkurenční prostředí...81 // 5.5 Google AdWords...82 // 5.6 Návštěvnost neboli traffic...83 // 5.7 Konverzní poměr...83 // Obsah 7 ¦ // 6, // 7. 8. // Optimalizace webu v XHTML kódu // 6.1 Začínáme optimalizovat... // 6.2 Klíčová slova... // 6.3 Metadata a hlavička... // 6.3.1 Titulek stránky... // 6.3.2 Popisná značka Description ... // 6.4 XHTML elementy v těle stránky... // 6.4.1 Nadpisy... // 6.4.2 Tučný a zvýraznéný text... // 6.4.3 Popisky obrázků... // 6.4.4 Odkazy... // 6.4.5 Navigace... // 6.4.6 Rámy... // 6.5 Validita kódu... // 6.6 Forma URL adres ... // 6.7 Robots.txt... // 6.8 Negativní prvky XHTML kódu... . . . . . . . . . . // Budování zpětných odkazů // 7.1 Úvod do zpětných odkazů ... // 7.1.1 Na co nezapomenout... // 7.1.2 Vlastnosti zpétných odkazů... // 7.1.3 Kdyžje odkazů mnoho... // 7.2 Kam umístit odkazy... // 7.3 Pokročilé techniky... // 7.4 Výměna odkazů ... // 7.5 Nákup odkazů... // 7.6 Tipy a triky pro budování zpětných odkazů... // Prostředky a služby
pro další propagaci webu // 8.1 Další bezplatné off-page faktory... // 8.1.1 Anchor Text ... // 8.1.2 Tvorba PR textů ... ... // 8.1.3 Tvorba produktové microsite... // 8.1.4 Vlastni blog ... // 8.1.5 Sociální sítě ...*... // 8.2 PPC systémy ... // 8.2.1 PPC není pro každý web... // 8.2.2 Systémy PPC, které má smysl použít... // 8.2.3 Ceny a rozpočty... // 8.2.4 Sestavy a kampaně... // 8.2.5 Nasazení reklamní kampaně... // 8.2.6 Vyhodnocení reklamní kampaně ... // 85 // 85 // 86 86 87 // 91 // 91 // 92 // .93 . 93 . 94 . 94 .95 .98 .99 100 100 // 105 . 105 . 106 107 107 // 107 // 108 109 109 111 112 112 112 // ¦ 8 SCO - cesta ? propagaci vlastního wetw // // Analýza návštěvnosti webu // 9.1 Výběr webového analytického softwaru ... 113 // 9.1.1 Výhody Gooogle Analytics...114 // 9.1.2 Nevýhody Google Analytics ...114 // 9.2 Zavedení Google Analytics... 45 // 9.2.1 Zřízení účtu ...45 // 922 Rozdíly v počítání dat mezi AdWords a Analytics...115 // 9.2.3 Propojeni účtů AdWords a Analytics...45 // 9.2.4 Vložení sledovacího kódu...46 // 9.2.5 Doba uchovávání nasbíraných dat a její změna...46 // 9.3 Ovládání Google Analytics... 4 7 // 9.3.1 Řídicí panel...47 // 9.3.2 Export dal...47 // 9.3.3 Porovnávání údajů ...47 // 9.3.4 Řazení metrik a interpretace dat...49 // 9.3.5 Zdroje provozu...49 // 9.4 Překryvná datamapa ... 120 // 9.4.1 řunkce překryvné mapy...120 // 9.4.2 Využití křížové segmentace...121
// 9.4.3 Překryvná datamapa v praxi ...122 // 9.5 Cíle... 123 // 9.5.1 Proč stanovit čile...123 // 9.5.2 Nastavení cílů prakticky...123 // 9.5.3 Použiticílů ...123 // 9.6 Přehled a teplotní mapa... 124 // 9.6.1 Používání přehledu...124 // 9.6.2 Teplotní mapy...124 // 9.7 Sledování chybových stránek... 125 // Zakázaná propagace - neetické metody // 10.1 Základní přehled nevhodných metod... 127 // 10.2 Malý text, skrytý text a odkazy... 129 // 10.3 Často opakovaná a klamná slova... 129 // 10.4 Cloaking... 129 // 10.5 Odkazové pole a farmy... 130 // 10.6 Přesměrování... 130 // 10.7 Doorway stránky... i3i // 10.8 Duplicitní weby, stránky nebo domény ... 132 // 10.9 Další nekalé metody... 132 // 10.10 Na co si dát pozor... 133 // Obsah 9 E // Tipy pro správnou propagaci webu // 11.1 Seznam konkurenčních webu... // 11.2 Seznam webii z vaieho oboru... // 11.3 Aktualizujte web velmi pravidelně... // 11.4 Diskuse fóra a blogy... // 11.5 Vytvoření stránky na Facebooku... // 11.6 Integrujte Facebook s webem... // 11.7 Zdůrazněte konkurenční zbraně... // 11.8 Akční slovesa ... // 11.9 Zpětná vazba od návštěvníků... // 11.10 Seznam emailových adres... // 11.11 Budujte zpětné odkazy ... // 11.12 Produktzdarma... // 11.13 Síření informad... // 11.14 Propagace webu mimo internet... // 135 // 135 // 136 // 136 // 137 // 137 // 138 138 // 138 // 139 // 139 // 140 // 141 141 // Závěr ... // Užitečné odkazy a zdroje
Rejstřík... // 142 // 143 // 144 // / // ¦ 10 SíO - cesia ? propagaci vlastního webu

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC