Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 22.04.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
EB
ONLINE
[Česko] : Grada, 2012
1 online zdroj (152 stran)
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 


ISBN 978-80-247-7893-8 (online ; pdf)
ISBN 978-80-247-7894-5 (online ; epub)
ISBN 978-80-247-4222-9 (print)
Technologie Search Engine Optimization (zkráceně SEO) je metodika vytváření a upravování webových stránek takovým způsobem, aby jejich forma a obsah byly vhodné pro automatizované zpracování v internetových vyhledávačích. Cílem pak je získat ve výsledku hledání ve vyhledávačích, které odpovídá obsahu, pro danou webovou stránku vyšší pozici a tím četnější a zároveň cílené návštěvníky. Tato publikace se zabývá komplexním pohledem na propagaci vlastních webových stránek na internetu za účelem maximalizace návštěvnosti. Zabývá se jak bezplatnými způsoby propagace a sledování návštěvnosti webových portálů, tak placenými službami velkých internetových vyhledávačů a katalogů..
001485733
Úvod // O autorovi 12 // 1 Zorientujte se na internetu // 1.1 Několik slov o internetu 13 // 1.1.1 Co je to internet 13 // 1.1.2 Důležité mezníky ve vývoji internetu ? // 1.1.3 Internetový protokol TCP/IP 15 // 1.1.4 Identifikace počítačů v internetu 15 // 1.1.5 Protokol HTTP - hypertext 17 // 1.1.6 WWW a brouzdání 17 // 1.2 Základní pojmy a zkratky 17 // 1.3 Webhosting a FTP připojení 21 // 1.3.1 Doména aneb adresa stránek 21 // 1.3.2 Výbér webhosiingu 21 // 1.3.3 FTP protokol 22 // 1.3.4 Zkušební bezplatný webhosting 23 // 1.4 Software potřebný pro vytváření webových projektů 25 // 1.4.1 HTML a PHP editory 25 // 1.4.2 Grafické aplikace 26 // 1.4.3 FTP klient 27 // 1.4.4 Internetové prohlížeče 27 // 1.45 Testovací programy 27 // 1.5 Validita a internetové prohlížeče 27 // 1.5.1 Validní vs. Invalidní kód 27 // 1.5.2 ? čemu slouží validace webu? 28 // 1.5.3 Testujeme, zda jsou stránky validní 28 // 2 Základy SEO optimalizace // 2.1 Co je to SEO a k čemu slouží 29 // 2.2 Mety, kterých lze pomocí SEO dosáhnout 30 // 2.3 Analýza webu a jeho návštěvnosti 31 // 2.4 Katalog vs. vyhledávač 33 // 2.4.1 Definice katalogu 33 // 2.4.2 Jak katalogy řadí webové stránky // 2.4.3 Vyhledávače jsou důležitější. // 2.5 Nejvýznamnější vyhledavače 35 // 2.5.1 Seznam 35 // 2.5.2 Google 36 // 25.3 Centrum 37 // 25.4 Vyhledávačena Slovensku 37 // 25.5 Tržní podíl vyhledávačů v CR 37 // 2.6 Hodnocení vašeho webu 38 // 2.6.1 Google PageRank // 2.62 Seznam S-rank // 2.6.3 S jakým PageRank indexem lze poi fiat 39 // 2.6.4 Kde si lze vyzkoušet hodnoceni vlastního webu 39 // 2.7 Přehled metod SEO optimalizace // 27.1 Optimalizace webové stránky v XHTML 40 // 2.7.2 Budování zpétných odkazů // 2.7.3 Tvorba a publikace PR článků 41 // 2.7.4 Reklamní systémy //
2.7.5 Budování analytického systému 42 // 2.7.6 Následná péče o web a návštévniky 43 // 2.7.7 Využiti sociálních síti // 2.8 Zakázané metody SEO optimalizace 44 // 2.8.1 Skrytý text či odkazy // 2.8.2 často opakovaná a zavádějící slova 44 // 2.8.3 Odkazové farmy a přesmérování 45 // 2.8.4 Doorway stránky // 2.8.5 Duplicitní stránky // 2.8.6 Další manipulační taktiky s negativním dopadem 46 // 2.8.7 Spam report - hlášení neetické techniky 45 // 2.9 Co byste měli znát, než začnete optimalizovat 45 // 2.9.1 Co jsou to pavouci a jak pracují 47 // 2.9.2 tók rychle bude vaše stránka zařazena do vyhledávače 47 // 2.9.3 Jak je sestaven popis webu ve vyhledávačích 47 // 2.9.4 Faktory ovlivňujkri pozici ve vyhledávání 43 // 3 Rychlokurz tvorby XHTML stránek // 3.1 Zdrojový kód HTML stránek ve značkách 49 // 3.1.1 Značky neboli tágy // 3.1.2 Párové vs. nepárové značky 49 // 3.2 Základní struktura HTML stránky 50 // 3.3 Práce s textem // 3.3.1 Práce s odstavci // 3.3.2 Zvýraznění písma // 3.3.3 Fonty a velikost písma 53 // 3.3.4 Nadpisy // 3.4 Hypertextové odkazy 54 // 3.5 Využití barevných palet // 3.5.1 Nastaveni barev pro celou stránku 56 // 3.6 Obrázky // 3.6.1 Základní umístění obrázku // 3.6.2 Zarovnání obrázku a textu 57 // 3.6.3 Velikost obrázku ... // 3.6.4 Titulek obrázku a alternativní text 59 // 3.6.5 Rámeček okolo obrázku 59 // 3.6.6 Okraje okolo obrázku 60 // Praktická tvorba webové stránky // 4.1 Co budeme potřebovat 61 // 4.2 Příprava prostředí a programů 61 // 4.2.1 Prostředí na pevném disku 62 // 4.2.2 Internetové prohlížeče 62 // 4.2.3 Editor HTML stránek 63 // 4.2.4 Správce souborů s podporou FTP 64 // 4.3 Začínáme tvořit 64 // 4.3.1 Složky a soubory 64 // 4.3.2 Založení souboru index.html, práce s hlavičkou 65 //
4.3.3 Vložení a naformátování textů a odkazů 67 // 4.3.4 Vložení obrázku - fotografie 68 // 4.3.5 Zpracování jednoduché tabulky 69 // 4.4 Kontrola výsledků 71 // 4.5 Vylepšujeme základní stránku 73 // 4.6 Integrace (SS stylů do první stránky 73 // 4.6.1 Úprava téla stránky pomocí CSS 74 // 4.6.2 Zména formátu nadpisů 74 // 4.6.3 Odkazy a jejich chováni 75 // 4.6.4 Úprava obrázku 75 // 4.6.5 Úprava vložené tabulky 75 // 4.6.6 Asociace stylu s určitým prvkem 76 // 4.7 Výsledná první stránka včetně CSS stylu 76 // 4.7.1 Index-html 76 // 4.7.2 Styl.css 77 // 5 Příprava optimalizace webu // 5.1 Výběr klíčových slov 79 // 5.1.1 Konkurenceschopnost klíčových slov 80 // 5.1.2 Stop slova 80 // 5.1.3 Klíčová slova, která škodí 80 // 5.2 Našeptávač vyhledávačů 81 // 5.3 Frekvence hledanosti 81 // 5.4 Konkurenční prostředí 81 // 5.5 Google AdWords 82 // 5.6 Návštěvnost neboli traffic 83 // 5.7 Konverzní poměr 83 // 6 Optimalizace webu v XHTML kódu // 6.1 Začínáme optimalizovat // 6.2 Klíčová slova // 6.3 Metadata a hlavička // 6.3.1 Titulek stránky // 6.3.2 Popisná značka Description // 6.4 XHTML elementy v těle stránky // 6.4.1 Nadpisy // 6.4.2 Tučný a zvýraznéný text // 6.4.3 Popisky obrázků // 6.4.4 Odkazy // 6.4.5 Navigace // 6.4.6 Rámy // 6.5 Validita kódu // 6.6 Forma URL adres // 6.7 Robots.txt // 6.8 Negativní prvky XHTML kódu // 7 Budování zpětných odkazů // 7.1 Úvod do zpětných odkazů // 7.1.1 Na co nezapomenout // 7.1.2 Vlastnosti zpétných odkazů // 7.1.3 Kdyžje odkazů mnoho // 7.2 Kam umístit odkazy // 7.3 Pokročilé techniky // 7.4 Výměna odkazů // 7.5 Nákup odkazů // 7.6 Tipy a triky pro budování zpětných odkazů // 8 Prostředky a služby pro další propagaci webu // 8.1 Další bezplatné off-page faktory // 8.1.1 Anchor Text //
8.1.2 Tvorba PR textů // 8.1.3 Tvorba produktové microsite // 8.1.4 Vlastni blog // 8.1.5 Sociální sítě // 8.2 PPC systémy // 8.2.1 PPC není pro každý web // 8.2.2 Systémy PPC, které má smysl použít // 8.2.3 Ceny a rozpočty // 8.2.4 Sestavy a kampaně // 8.2.5 Nasazení reklamní kampaně // 8.2.6 Vyhodnocení reklamní kampaně // 9 Analýza návštěvnosti webu // 9.1 Výběr webového analytického softwaru 113 // 9.1.1 Výhody Gooogle Analytics 114 // 9.1.2 Nevýhody Google Analytics 114 // 9.2 Zavedení Google Analytics 45 // 9.2.1 Zřízení účtu 45 // 922 Rozdíly v počítání dat mezi AdWords a Analytics 115 // 9.2.3 Propojeni účtů AdWords a Analytics 45 // 9.2.4 Vložení sledovacího kódu 46 // 9.2.5 Doba uchovávání nasbíraných dat a její změna 46 // 9.3 Ovládání Google Analytics 4 7 // 9.3.1 Řídicí panel 47 // 9.3.2 Export dal 47 // 9.3.3 Porovnávání údajů 47 // 9.3.4 Řazení metrik a interpretace dat 49 // 9.3.5 Zdroje provozu 49 // 9.4 Překryvná datamapa 120 // 9.4.1 řunkce překryvné mapy 120 // 9.4.2 Využití křížové segmentace 121 // 9.4.3 Překryvná datamapa v praxi 122 // 9.5 Cíle 123 // 9.5.1 Proč stanovit čile 123 // 9.5.2 Nastavení cílů prakticky 123 // 9.5.3 Použiticílů 123 // 9.6 Přehled a teplotní mapa 124 // 9.6.1 Používání přehledu 124 // 9.6.2 Teplotní mapy 124 // 9.7 Sledování chybových stránek 125 // Zakázaná propagace - neetické metody // 10.1 Základní přehled nevhodných metod 127 // 10.2 Malý text, skrytý text a odkazy 129 // 10.3 Často opakovaná a klamná slova 129 // 10.4 Cloaking 129 // 10.5 Odkazové pole a farmy 130 // 10.6 Přesměrování 130 // 10.7 Doorway stránky 131 // 10.8 Duplicitní weby, stránky nebo domény 132 // 10.9 Další nekalé metody 132 // 10.10 Na co si dát pozor 133 // 11 Tipy pro správnou propagaci webu //
11.1 Seznam konkurenčních webu // 11.2 Seznam webii z vaieho oboru // 11.3 Aktualizujte web velmi pravidelně // 11.4 Diskuse fóra a blogy // 11.5 Vytvoření stránky na Facebooku // 11.6 Integrujte Facebook s webem // 11.7 Zdůrazněte konkurenční zbraně // 11.8 Akční slovesa // 11.9 Zpětná vazba od návštěvníků // 11.10 Seznam emailových adres // 11.11 Budujte zpětné odkazy // 11.12 Produktzdarma // 11.13 Síření informad // 11.14 Propagace webu mimo internet // Závěr // Užitečné odkazy a zdroje // Rejstřík

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC