Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.01.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
EB
ONLINE
1. elektronické vydání
Grada 2012
1 online zdroj (224 stran)
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 


ISBN 978-80-247-7546-3 (online ; pdf)
ISBN 978-80-247-7549-4 (online ; epub)
ISBN 978-80-247-4430-8 (print)
Na trhu ojedinělá publikace seznamuje studenty VŠ, VOŠ a pracovníky v oblasti turismu s problematikou geografie turismu v mimoevropských teritoriích. Výhody knihy spočívají v tom, že autorka svět dělí podle metodiky UNWTO a nabízí komplexní přehled regionů z hlediska geografie turismu a podrobnější charakteristiku vybraných zemí daných regionů. V knize se nejprve seznámíte s nejdynamičtěji rostoucím regionem turismu, kterým je Asie a Pacifik, dále poznáte předpoklady turismu v regionu Amerika a na konec se budete věnovat regionu Středního východu a jeho potenciálu z hlediska turismu. Region Afrika má ze všech uvedených regionů největší možnosti lokalizačních podmínek turismu, ale vzhledem ke špatné úrovni selektivních a realizačních předpokladů nelze předpokládat výraznější nárůst návštěvnosti. U každého regionu najdete kromě celkového zhodnocení předpokladů cestovního ruchu (selektivní, lokalizační, realizační) informace o všech zemích, které jsou jeho součástí..
001485752
Obsah / 5 // Obsah // O autorce ...8 // Úvod ...9 // 1. Geografie turismu a rozložení mezinárodního turismu ... n // 1.1 Geografie turismu ... 11 // 1.2 Regionální rozložení mezinárodního turismu dle UNWTO ...20 // 13 Shrnutí a úkoly ...21 // 2. Region Asie a Pacifik z hlediska geografie turismu ...23 // 2.1 Selektivní předpoklady turismu ...23 // 2.1.1 Objektivní předpoklady turismu ...23 // 2.1.2 Subjektivní předpoklady turismu ...25 // 2.2 Lokalizační předpoklady turismu ...25 // 2.2.1 Přírodní předpoklady turismu ...25 // 2.2.2 Společenské předpoklady turismu ...27 // 2.3 Realizační předpoklady turismu ...28 // 2.4 Jednotlivé subregiony Asie a Pacifiku ...28 // 2.4.1 Severovýchodní Asie ...28 // 2.4.2 Jihovýchodní Asie ...29 // 2.4.3 Jižní Asie ...32 // 2.4.4 Oceánie ...33 // 2.5 Zemč regionu z hlediska geografie turismu ...35 // 2.5.1 Čína ...35 // 2.5.2 Hongkong ...40 // 2.5.3 Macao ...41 // 2.5.4 Malajsie ...43 // 2.5.5 Thajsko ...47 // 2.5.6 Sinpapur ...50 // 2.5.7 Indie ...52 // 2.5.8 Pákistán ...56 // 2.5.9 Austrálie ...58 // 2.5.10 Nový Zéland ...62 // 2.5.11 Ostatní zemč Asie a Pacifiku ...64 // 2.6 Shrnutí a úkoly ...67 // 6 / Geografie turismu - mimoevropská teritoria // 3. Region Amerika z hlediska geografie turismu // 70 // 3.1 Selektiv ní předpoklady turismu ...70 // 3.1.1 Objektivní předpoklady turismu ...70 // 3.1.2 Subjektivní předpoklady turismu ...72 // 3.2 Lokalizační předpoklady turismu ...73
// 3.2.1 Přírodní předpoklady turismu ...73 // 3.2.2 Společenské předpoklady turismu ...75 // 3.3 Realizační předpoklady turismu ...75 // 3.4 Jednotlivé subregiony Ameriky // 3.4.1 Severní Amerika ... // 3.4.2 Střední Amerika ... // 3.4.3 Karibik ... // 3.4.4 Ji?ni Amerika ... // ...78 // ...79 // 3.5 /x*mč regionu z hlediska geografie turismu ...82 // 3.5.1 USA ...82 // 3.5.2 Mexiko ...86 // 3.5.3 Kanada ...89 // 3.5.4 Kostarika ...93 // 3.5.5 Panama ...95 // 3.5.6 Dominikánská republika ... 97 // 3.5.7 Portoriko ... 100 // 3.5.8 Kuba ... 101 // 3.5.9 Jamajka ...105 // 3.5.10 Bahamy ... 107 // 3.5.11 Argentina ... 109 // 3.5.12 Brazílie ... Ill // 3.5.13 Ostatní státy Ameriky ... 115 // 3.6 Shrnutí a úkoly ... 117 // 4. Region Střední východ z hlediska geografie turismu ...120 // 4.1 Selektivní předpoklady turismu ... 120 // 4.1.1 Objektivní předpoklady turismu ... 120 // 4.1.2 Subjektivní předpoklady turismu ... 125 // 4.2 Lokalizační předpoklady turismu ... 126 // 4.2.1 Přírodní předpoklady turismu ... 126 // 4.2.2 Společenské předpoklady turismu ... 126 // 4.3 Realizační předpoklady turismu ... 127 // 4.4 Zemč regionu z hlediska geografie turismu // 4.4.1 Bahrajn ... // 4.4.2 Egypt ... // 4.4.3 Irák ... // 4.4.4 Jemen ... // 4.4.5 Jordánsko ... // 4.4.6 Libanon ... // 128 // 128 // 131 // 135 // 138 // 142 // 146 // Obsah / 7 // 4.4.7 Saudská Arábie ... 150 // 4.4.8 Spojené arabské emiráty ... 153 // 4.4.9 Sýrie ... 156
// 4.4.10 Ostatní státy Středního východu ... 159 // 4.5 Shrnutí a úkoly ... 160 // 5. Region Afrika z hlediska geografie turismu ...163 // 5.1 Selektivní předpoklady turismu ... 163 // 5.1.1 Objektivní předpoklady turismu ...163 // 5.1.2 Subjektivní předpoklady turismu ... 167 // 5.2 Lokalizační předpoklady turismu ... 167 // 5.2.1 Přírodní předpoklady turismu ...167 // 5.2.2 Společenské předpoklady turismu ... 169 // 5.3 Realizační předpoklady turismu ... 169 // 5.4 Jednotlivé subregiony Afriky ... 170 // 5.4.1 Severní Afrika ... 170 // 5.4.2 Subsaharská Afrika ... 171 // 5.5 Zemč regionu z hlediska geografie turismu ... 175 // 5.5.1 Maroko ... 176 // 5.5.2 Tunisko ... 179 // 5.5.3 Nigérie ...182 // 5.5.4 Ghana ... 184 // 5.5.5 Kamerun ... 187 // 5.5.6 Angola ... 189 // 5.5.7 Zimbabwe ... 191 // 5.5.8 Mosambik ... 194 // 5.5.9 Keňa ... 196 // 5.5.10 Jihoafrická republika ... 199 // 5.5.11 Botswana ...202 // 5.5.12 Ostatní státy regionu Afrika ...205 // 5.6 Shrnutí a úkoly ...207 // Závěr ...210 // Shrnutí/Summary ...211 // Přílohy // 213

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC