Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.01.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
EB
ONLINE
1. elektronické vydání
Grada 2013
1 online zdroj (160 stran)
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 


ISBN 978-80-247-8457-1 (online ; pdf)
ISBN 978-80-247-8458-8 (online ; epub)
ISBN 978-80-247-4711-8 (print)
Skvělé služby je první kniha o inovacích a designu služeb u nás. Najdete v ní spoustu praktických rad a tipů, jak dělat služby, které si vaši zákazníci zamilují a ke kterým se budou rádi vracet. Inspirujte se desítkami českých i zahraničních služeb, které to myslí s klienty skutečně vážně a které dávají do inovací vždy něco navíc. Na tvorbě knihy se podílelo přes čtyřicet odborníků, manažerů a podnikatelů, kteří se s vámi podělí o své zkušenosti. Najdete v ní také devět pečlivě vybraných moderních nástrojů pro zlepšování vašich služeb, které vám pomohou začít. Publikace Skvělé služby je zkrátka kniha, na kterou už dlouho čekáte..
001485890
CO VÁS ČEKÁ? // Proč kniha o službách v Česku?... ? // Káva, megafon a digitální domorodci... 19 // Jak vypadá skvělá služba?...7... 37 // Co je design služeb?... 57 // Lepší služby krok za krokem... 67 // Pusťte se do toho!... 83 // Devět nástrojů pro zlepšování služeb... 89 // (2) Persony...,... 92 // (J) Safari službou... 98 // © Deníky...104 // (®) Business Case...HO // © Lean Canvas...116 // © Mapa kontaktních míst...124 // (J) Metoda bi-zón... 130 // © Prototypování...136 // (jí) Cesta službou...142 // Kdo pro vás knihu napsal?... 148 // Bez vás by to nešlo...152 // Inspirace... 156 // Poznámky... 159

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC