Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.06.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
EB
ONLINE
1. elektronické vydání
Grada 2013
1 online zdroj (112 stran)
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 


ISBN 978-80-247-8736-7 (online ; pdf)
ISBN 978-80-247-8737-4 (online ; epub)
ISBN 978-80-247-5032-3 (print)
němčina
V knížce najdete vše důležité, co potřebujete znát pro úspěšnou komunikaci s druhými lidmi. Dozvíte se a na řadě příkladů uvidíte, jak pomocí tzv. nenásilné komunikace překonávat nedorozumění, efektivně řešit konflikty a úspěšně vést rozhovory. Naučíte se také správně naslouchat a vnímat pocity a potřeby své vlastní a druhých lidí. Díky nejlepším technikám nenásilné komunikace budete úspěšnější a spokojenější ve svém pracovním i osobním životě..
001485951
Obsah // O autorech ...7 // Předmluva...9 // 1. kapitola // Od „proti sobě" ke „společně"... 11 // 1.1 Jak si udělat život krásnější... 13 // 1.1.1 Win-win-co to vlastně je?... 13 // 1.2 ? čemu je nenásilná komunikace?... 15 // 1.2.1 Proč „nenásilná"?... 15 // 1.2.2 Co je pro nenásilnou komunikaci charakteristické?.. 16 // 1.2.3 Okruhy nenásilné komunikace... 18 // 1.3 Porozumění konfliktům... 19 // 1.3.1 Horký, nebo studený - typy konfliktů...20 // 1.4 Konflikty v podnikání-příležitost...23 // 1.4.1 Když chybí „kultura vedení sporů"...24 // 1.4.2 Být rovnocenným partnerem v hierarchických // strukturách/systémech ...24 // 1.4.3 Co vám může přinést vedoucí pozice?...26 // 1.5 Mluvit bez násilí...27 // 1.5.1 Násilí v naší řeči...27 // 1.5.2 Mluvit v„já-sděleních"...28 // 1.5.3 Nový jazyk-nové myšlení...29 // 2. kapitola // Otevřené jednání... 31 // 2.1 Mluvit, abychom byli vyslyšeni...33 // 2.2 Pozorování, nebo interpretace?... 34 // 2.2.1 Vytvoření férových podmínek...34 // 2.2.2 Nástrahy při pozorování...35 // 2.3 Místo myšlenek vyjádřete pocity...38 // 2.3.1 Proč neradi projevujeme své pocity...38 // 2.3.2 Pocity jsou důležité informace...39 // 2.3.3 Jak se při vyjadřování pocitů vyhnout nástrahám...42 // 2.4 Vyjadřujte potřeby, ne strategie...45 // 5 // Obsah // Umění úspěšné komunikace // 2.4.1 Potřeby, jež jsou všem společné...46 // 2.4.2 Jak potřeby rozpoznat...49
// 2.4.3 Oddělte potřeby od strategií... 51 // 2.5 Prosba místo žádosti... 52 // 2.5.1 Cíl: Rovnocenné vztahy...52 // 2.5.2 Vztah před řešením...54 // 2.5.3 Jak úspěšně vyjádřit prosbu ... 57 // 2.5.4 Na koho směřujete své prosby... 58 // 2.5.5 Prosba vyslovena -a co dál?... 58 // 3. kapitola // Schopnost empaticky naslouchat...61 // 3.1 Vina, nebo porozumění-jak posloucháme?...63 // 3.2 Síla empatie...65 // 3.2.1 Co tím získáte?...65 // 3.2.2 Empaticky naslouchat-ale jak?...66 // 3.2.3 Znamená pochopení souhlas?...67 // 3.3 Co stojí empatickému naslouchání v cestě? ...68 // 3.3.1 I vy potřebujete empatii...68 // 3.3.2 Zabýváme se víc sebou než druhými...69 // 3.3.3 Kdys empatii přestat?...71 // 3.4 Od konfliktu ? win-win řešení... 71 // 4. kapitola // Nenásilná komunikace v praxi ... 75 // 4.1 Za co neseme zodpovědnost... 77 // 4.2 Vztah je víc než metoda...79 // 4.3 Návod pro vedení konfliktních rozhovorů...83 // 4.3.1 Příprava: mentální a emocionální...84 // 4.3.2 Vedení rozhovoru...87 // 4.3.3 Dodatečné úpravy - nejlepší příprava...90 // 4.4 Konstruktivní rozhovory ve firmě... 92 // 4.4.1 S NK ? novým řešením...92 // 4.4.2 Učit se z příkladů...93 // Literatura...101 // Knihy z edice Poradce pro praxi...103 // 6

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC