Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.01.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
EB
ONLINE
1. elektronické vydání
Grada 2014
1 online zdroj (160 stran)
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 


ISBN 978-80-247-9612-3 (online ; pdf)
ISBN 978-80-247-9613-0 (online ; epub)
ISBN 978-80-247-5465-9 (print)
Publikace se jako jediná na našem trhu podrobně věnuje chování spotřebitelů základních bankovních služeb a problému asymetrie informací, jehož negativními dopady jsou spotřebitelé stiženi. Autoři zkoumají příčiny tohoto jevu, provádějí jeho analýzu na trhu Evropské unie a navrhují vlastní řešení..
001486101
Obsah // 0 autorech ...7 // Předmluva ...9 // ?? ...11 // Metodika...13 // Seznam použitých zkratek...15 // Úvod ...19 // 1 Maloobchodní základní bankovní služby v Evropské unii ...21 // 1.1 Charakteristika na základě služeb ...21 // 1.2 Povinný základní bankovní účet...24 // 1.3 Typické profily užívání RCBS v České republice a vývoj // v posledních letech...31 // 1.4 Ekonomická charakteristika...37 // 2 Asymetrie informací na trhu maloobchodních základních // bankovních služeb...41 // 2.1 Problém informace o ceně a adverzní výběr...42 // 2.2 Morální hazard ...55 // 2.3 Šetření EU v oblasti asymetrie informací RCBS...59 // 2.4 Vlastní šetření asymetrie informací...66 // 3 Dosavadní snahy o řešení...81 // 3.1 Tržní mechanismy...81 // 3.2 Legislativní zásahy...91 // 4 Navrhované řešení...?? // 4.1 Návrh na legislativní řešení ...104 // 4.2 Návrh na tržní řešení...117 // 4.3 Komparace deterministického a stochastického přístupu...132 // Závěr...137 // Souhrn ...141 // Summary... // Seznam použitých obrázků ...145 // Seznam použitých tabulek...147 // Zdroje... // Rejstřík // 157

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC