Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.01.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
EB
ONLINE
1. elektronické vydání
Grada 2008
1 online zdroj (112 stran)
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 


ISBN 978-80-247-6522-8 (online ; pdf)
ISBN 978-80-247-2453-9 (print)
Čtivá a srozumitelná knížka rozvíjející školitelské dovednosti je praktickým průvodcem pro všechny, kteří se zabývají vzděláváním dospělých. Cílem knihy je ukázat, jak sestavit a realizovat vzdělávání tak, aby bylo efektivní, např. se seznámíte s fázemi zkušenostního učení. Autor srovnává teoretická doporučení s poznatky z vlastní praxe a předkládá klíčové dovednosti dobrého lektora, u nichž si můžete porovnat svou úroveň a vyzkoušet si vše v praxi. Dále se dozvíte, jak využívat didaktické techniky, proč a jak sestavit vzdělávací plán a jak vše převzít do minutového scénáře..
001486449
1. kapitola -- Příprava školení -- 1.1 Koho máme před sebou? -- 1.2 Kdo nám řekne, co chtějí? -- 1.3 Jak určíme, co potřebují? -- 2. kapitola -- Tvorba vzdělávacího plánu -- 2.1 Užitečná struktura cyklus zkušenostního učení -- 2.1.1 Jak to běžně děláme? -- 2.1.2 Jaká je nejlepší praxe? -- 2.1.3 Jak to budeme dělat? -- 2.1.4 Jak nám to jde? -- 3. kapitola -- Učební styly -- 3.1 Prožij -- 3.2 Pochop -- 3.3 Pozoruj -- 3.4 Příklady -- 3.5 Interaktivní techniky -- 3.5.1 Testy ve vyučovacím procesu -- 3.5.2 Obrácení rolí -- 3.5.3 Modelová situace -- 3.5.4 Případová studie -- 3.5.5 Brainstorming -- 3.5.6 Skupinová diskuze -- 3.6 Postup pro tvorbu scénáře -- 4. kapitola -- Než skutečně začneme -- 4.1 Úprava prostředí -- 4.1.1 Rozestavění stolů -- 4.2 Didaktická příprava -- 4.2.1 Flipchart -- 4.2.2 Dataprojektor a PC -- 4.2.3 Kamera, videorekordér a televize -- 5. kapitola -- Kouzlo dobrého začátku -- 5.1 Komunikační dovednosti -- 5.1.1 Verbální komunikace -- 5.1.2 Neverbální komunikace -- 5.1.3 Paraverbální komunikace -- 5.2 Efektivní prezentace lektora -- 5.2.1 Struktura efektivní prezentace -- 5.3 Sladění vykročit společně v jednom směru -- 5.4 Kouzlo a zrada otázek -- 6. kapitola -- Čeho jsme dosáhli -- 6.1 Přístup k hodnocení -- 6.2 Realizace hodnocení -- 6.2.1 Formulář k hodnocení lektorem -- 6.2.2 Formulář k sebehodnocení účastníka -- 6.2.3 Struktura pozitivního hodnocení --
6.2.4 Způsoby provedení hodnocení -- 6.2.5 Co máme hodnotit? -- 7. kapitola -- Jak to využijeme -- 7.1 Systémy individuálního rozvoje -- 7.2 Nejlepší teorie je dobrá praxe -- 7.2.1 Benchmarking -- 7.2.2 Koučování -- 8. kapitola -- Rekapitulace ověření vlastního stylu -- 8.1 Nejčastější nešikovnosti a manýry -- Závěr -- Literatura

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC