Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 09.01.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
EB
ONLINE
1. elektronické vydání
Grada 2012
1 online zdroj (160 stran)
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 


ISBN 978-80-247-7998-0 (online ; pdf)
ISBN 978-80-247-7999-7 (online ; epub)
ISBN 978-80-247-3858-1 (print)
Vyjednávání. Na první pohled jednoduché slovo, které zná každý z nás už od malička. Přesto se za tímto pojmem schovává velice komplikovaný proces, plný rizik, komplikací, problémů i utajených míst. Jeho skutečné zvládnutí není vůbec jednoduché a vyžaduje celou řadu dispozic, znalostí a samozřejmě zkušeností. Poznejte spolu s námi základní kameny vyjednávání, osvojte si ty správné strategie, naučte se rozpoznat strategie vašeho protivníka a účinně se jim braňte. Nové poznatky budete moci použít jak ve sféře obchodní, tak politické. Kniha Strategie vyjednávání je určena managementu, pracovníkům v rozhodovacích pozicích, lidem participujícím na veřejném životě a všem zájemcům o problematiku vyjednávání..
001486700
OBSAH // 1. Základní kameny vyjednávání... // 1.1 Umění se dohodnout... 7 // 1.2 Vítězové a poražení... ? // 1.3 Strany vyjednávání... ] j // 1.4 Vnější okolnosti... 13 // 1.5 Vyjednávání a očekávání... jg // 1.6 Vyjednávání je proces... 26 // 1.7 Vyjednávání je hra ... 27 // 1.8 Divadlo ... 28 // 1.9 Strategie ve vyjednávání... 29 // 1.10 Strategie a taktika... 3I // 1.11 Typy vyjednávání... 32 // 1.12 Nástroje vyjednávání ... 39 // 1.13 Nemoci a chyby... 43 // 2. Strategie pro vyjednávání ...;... 5g // 2.1 Úvod ? popisu strategie ... 3g // 2.2 Nejběžnější strategie... 39 // 2.2.1 Strategie otevřeného, lineárního jednání... 59 // 2.2.2 Strategie propozice a ústupku... 6l // 2.2.3 Strategie dvou a více propozic... 67 // 2.2.4 Strategie negativního vymezeni... 7O // 2.2.5 Strategie kompromisního trojúhelníku... 74 // 2.2.6 Strategie úkroku z cesty... 76 // 2.2.7 Strategie komplementárních cílů... 79 // 2.2.8 Strategie zásadního ústupku... g3 // 2.2.9 Strategie globální defenzívy... g5 // 2.2.10 Strategie sektorové obrany... g9 // 2.2.11 Strategie plánované negace... 90 // 2.2.12 Strategie rostoucích požadavků... 9I // 2.2.13 Strategie čistého nátlaku... 94 // 2.3 Vlastnosti strategií ... 93 // 3. Volba a použití strategie ... // 3.1 Na úvod... // 3.2 Postoj ? partnerovi a strategie... // 3.3 Cílování jednání... // 3.4 Volba strategie ... // 3.5 Modelování strategie... // 3.6 Psychologická
příprava... // 3. 6.1 Klíčové body... // 3.7 Argumentační báze... // 3.8 Vyjednávání a vyjednavači - použití vyjednávacího týmu... // 3.9 Uplatňování strategie... // 3.10 Přístup ? vyjednávacímu týmu protistrany... // 3.11 Hodnocení strategie... // 4. Strategie druhé strany... // 4.1 Na úvod... // 4.2 Co chce náš partner?... // 4.3 Příprava na obranu... // 4.4 Inkorporace strategií... // 4.5 Interakce strategií... // 4.5.1 Dvé strategie lineárního vyjednáváni... // 4.5.2 Lineární vyjednávání a strategie propozice a ústupku... // 4.5.3 Propozice a ústupek a strategie více propozic... // 4.5.4 Dvé strategie propozice a ústupku... // 4.5.5 Strategie propozice a ústupku a negativního vymezení... // 4.5.6 Dvé strategie kompromisního trojúhelníku ... // 4.5.7 Strategie zásadního ústupku a globálni defenzívy... // 4.5.8 Strategie propozice a ústupku a strategie rostoucích poeadavku . // 4.5.9 Strategie čistého nátlaku a plánované negace... // 4.5.10 Strategie komplementárních cílů a zásadního ústupku... // 4.6 Využití interakce... // 4.7 Význam strategie partnera... // Rejstřík... // 99 // 99 // 100 102 103 107 109 109 118 121 // 125 // 126 128 // 131 // 131 // 132 138 // 145 // 146 // 147 147 // 147 // 148 // 149 // 149 // 150 // 150 // 151 // 151 // 152 152 // 154

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC