Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.01.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
EB
ONLINE
1. elektronické vydání
Grada 2013
1 online zdroj (240 stran)
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 


ISBN 978-80-247-8734-3 (online ; pdf)
ISBN 978-80-247-8735-0 (online ; epub)
ISBN 978-80-247-4821-4 (print)
angličtina
V této velmi praktické a čtivé knížce najdete špičková pravidla, rady a příklady, jak krok za krokem výrazně zlepšit své přesvědčovací schopnosti, jak v každé situaci najít správná slova, jak rozumět řeči těla ostatních a působit na druhé svou neverbální komunikací, jak přesvědčivě jednat po telefonu a úspěšně vyjednávat, jak komunikovat s různými typy lidí včetně těch problematických či co dělat, když se přesvědčování nedaří. Na řadě konkrétních příkladů si ověříte, že předkládané rady a tipy budou v praxi skutečně pracovat ve váš prospěch a pomohou vám dosáhnout vašich cílů. Umění komunikovat a jednat přesvědčivě je bezpochyby důležité pro každého, kdo potřebuje přesvědčit ostatní o svých názorech, záměrech, cílech – ať už v pracovním nebo osobním životě. To znamená prakticky pro všechny..
001486990
Obsah // Předmluva ... 9 // Poděkování ... 10 // Úvod ... 11 // Kapitola 1 Síla přesvědčivosti ... 17 // Aristoteles a umění přesvědčivosti ... 1? // Empatie ...21 // Upřímnost ...22 // Kapitola 2 Umění naslouchat ...25 // Mozek si neustále „mele svou" ... 28 // Já tě přece slyším ...29 // Myslíme mnohem rychleji, než mluvíme ...30 // Nepřerušujte druhého ...31 // Nedokončujte věty druhých ...32 // Nemluvte, když mluví druhý ...33 // Neraďte moc brzy ...34 // Parafrázování ...35 // Kapitola 3 Prosím pozor ...39 // Potíže s udržením pozornosti ...42 // Křivka pozornosti ...45 // Nesouhlas posluchače ...46 // Vizuální rušivé prvky ...47 // Neustálé vyrušování ...48 // Jak si získat ještě větší pozornost ...50 // Změňte „zasedacípořádek" ...50 // Pozor na „výpadky" ...51 // Řekněte, co chcete říct ...52 // Kapitola 4 Řeč těla ...55 // Proč je neverbální komunikace důležitá ...58 // Parajazyk ...60 // Rozporná sdělení a „vyšší číslo“ ...61 // Jestliže je život karetní hra...62 // Jak pomocí empatie porozumět řeči těla ...64 // Svět oplácí úsměv úsměvem ...66 // Řeč těla v praxi ...66 // Oční kontakt ...66 // Využíváni gest ...67 // Proč se vyhýbat negativním neverbálním signálům ...70 // Zkřížené paže ...70 // Jak sedíme ... 72 // Další formy řeči těla ...73 // Prostorové vztahy ...73 // Kapitola 5 Kouzla paměti ...79 // „Jako by to bylo včera..."
...80 // Senzorická paměť ...81 // Krátkodobá paměť ...81 // Dlouhodobá paměť ...82 // Kódování ...83 // Jak si zapamatovat jména ...84 // Zájem vždy potěší ...86 // Vytváření asociací ...87 // Představování ...88 // Pravidlo č. 1 : Soustřeďte se na jméno ...90 // Pravidlo č. 2: Přiřaďte jméno ke správnému obličeji ...91 // Mnémotechnika ...92 // Proč jsou jména důležitá ...93 // Trumf v podobě vizitky ...93 // Plané sliby a jalové řeči ...94 // Jak si zapamatovat čísla ...97 // Jak si zapamatovat telefonní čísla ...98 // Paměť a pozornost ...99 // Kapitola 6 Slova v našich službách ... 103 // Uvážlivý výběr slov ... 107 // Dvakrát měř, jednou řež ... 107 // Nejprve myslet a až pak mluvit - ne naopak ... 109 // Otázky a zase otázky ... 111 // Pozor na slůvko „proč" ... 112 // Negativita ve 2. osobě ... 113 // Přesvědčivost díky otevřené komunikaci ... 114 // Rezolutní tvrzení ... 114 // Generalizace ... 116 // Nátlak ... 117 // Žonglování se slovíčky ... 118 // Když spolu hovoří muž a žena ... lži // Kapitola 7 Telefonní telepatie ... 127 // Na začátku zazvonil telefon... 128 // Kultivovaná komunikace po telefonu ... 130 // Hlasu může pomoci tělo ... 132 // Výběr vhodného přístupu ... 133 // Pracovní hovory ... 134 // Primi kontakt ... 136 // Přesvědčení klíčové osoby ... 138 // Sjednání schůzky ... 139 // Na druhém konci linky ... 142 // Načasování ... 144
// Když druhý není sám ... 145 // Jak se při telefonování představit ... 149 // Sjednávání schůzek ... 150 // Méně je více ... 151 // Telefonní telepatie v praxi ... 153 // Kapitola 8 Spokojenost na obou stranách ... 157 // Logika, nebo emoce? ... 159 // Psychologie vyjednávání ... 161 // Vyjednávání o zájmech a potřebách ... 164 // Nechci problémy, chci řešení ... 165 // Další vyjednávači techniky ... 166 // Tipy, jak se stát lepším vyjednavačem ... 168 // Prostředí ... 169 // Kam si sednout ... 170 // Co je třeba mít na paměti ... 171 // Ústupky ... 172 // Plán hry ... 173 // Uzavření dohody ... 174 // Vyjednávání v praxi ... 175 // První jednání ... 175 // Druhé jednáni ... 178 // Třetí jednáni ... 181 // Kapitola 9 „Problematičtí“ jedinci (a jejich chování) ... 189 // Očekávání ... 190 // Zastávané role a jejich vymezení ... 191 // Změna vlastního přístupu ... 191 // Ocáleč ... 193 // Vztekloun ... 194 // Zkostnatělec ... 195 // Namyslenec ... 197 // Tlučhuba ... 198 // Nepřítel ... 199 // Otrava ...200 // Extrémní extrovert ...201 // Kapitola 10 Spektrum osobnosti ...205 // Jak určit, ? jakému typu lidé patří, a jak s nimi jednat ...207 // Introverze a extroverze ...207 // Charakteristika extrovertů ...210 // Charakteristika introvertů ...210 // Vnímání a intuice ...210 // Myšlení a cítění ...211 // Jak si různé typy získat na svou stranu ...213 // S jakými typy se běžně
setkáme ...216 // Zbrkloun: „ Tak ať se moc nezdržujeme - kolik?" ...216 // Útočník: „Co z toho budu mit?“ ...218 // Puntičkář ...220 // Pohoddř: „Fajn, tak se sejdeme" ... 222 // Rádobypřítel: „Já tě jednou dostanu “ ...223 // A jak jste na tom vy? ...225 // Žvanil ...225 // Uspávač hadů ...226 // Lichotník ...227 // Asertivec: „Mluvit se mnou je ve vašem zájmu. “ ...229 // Dodatek: odpovědi na kvizové otázky ...233 // Výsledky: váš kvocient přesvědčivosti (PQ) ...235 // Doslov ...236

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC