Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 16.01.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
EB
ONLINE
1. elektronické vydání
Grada 2014
1 online zdroj (200 stran)
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 


ISBN 978-80-247-9173-9 (online ; pdf)
ISBN 978-80-247-9174-6 (online ; epub)
ISBN 978-80-247-4856-6 (print)
„Máme-li děti na školu připravovat pozvolna, nenápadně a efektivně, měli bychom nejdřív pochopit, kde nám civilizace pomáhá a kde právě naopak, které schopnosti a dovednosti jsou pro rovnoměrný vývoj nezbytné, a co se stane, když některá schopnost chybí.“.
001486999
Obsah // TŘETÍ VYDÁNÍ-RADOST I STAROST 9 // ÚVOD 13 // 1. OBRATNOST 17 // Motorika velkých svalových skupin 21 // Náměty na rozvoj obratnosti velkých svalových skupin 22 // Jemná motorika rukou 26 // Náměty na rozvoj jemné motoriky rukou 27 // Motorika mluvidel 36 // Základní příprava na nácvik při větši neobratnosti 36 // Cvičení pro podporu jednotlivých hláskových skupin 39 // Nácvik jemné motoriky mluvidel pro děti po pátém roce 39 // Motorika očnich pohybů 41 // Náměty na procvičení očnich pohybů 41 // Koordinace 42 // Koordinace pohybová 43 // Koordinace oči-ruka 45 // Koordinace ruce-mluvidla 46 // 2. SMYSLOVÉ VNÍMÁNÍ 47 // Zrak 49 // Náměty na hry pro obecný rozvoj zrakových schopnosti 52 // Náměty a hry na optickou paměť 53 // Náměty a hry na optickou pozornost a diferenciace 54 // Figura a pozadi, optické členěni - hry a náměty 56 // Sluch 57 // Náměty a hry pro všeobecný rozvoj sluchových schopnosti 60 // Náměty a hry na rozvoj akustické paměti 64 // Náměty a hry na rozvoj akustické pozornosti 65 // Náměty a hry na akustickou diferenciaci 67 // Náměty a hry na rozvoj slovní paměti a pozornosti 68 // JAK PŘIPRAVIT DÍTĚ DO 1. TŘÍDY 5 // Hmat 70 // Náměty na podporu hmatu 71 // Chuť a čich 73 // Propriocepce 76 // Hry na podporu propriocepce 78 // 3. ŘEČ 81 // Výslovnost 93 // Rozumění řeči 95 // Slovní zásoba 97 // Vyjadřovací pohotovost 99 // Kultura mluveného projevu
103 // 4. POČETNÍ PŘEDSTAVY 107 // Náměty na hry 109 // 5. KRESBA 115 // Grafomotorika 117 // Vybavení 119 // Drženi tužky 120 // Sklon tužky 120 // Tlak na tužku 121 // Formát 122 // Grafomotorické cviky 122 // Psaní levou rukou 128 // Rozvoj kresby 129 // 6. ŠKOLNÍ ZRALOST A JEJÍ POSOUZENÍ 133 // Datum narozeni 136 // Zdravotní stav 138 // Zralost CNS 138 // Soustředění 140 // Pravolevá orientace 141 // Rozvoj řeči 141 // Kresba 143 // Jak se tedy rozhodnout? 144 // 6 JAK PŘIPRAVIT DÍTĚ D01. TŘÍDY // 7. VÝCHOVA 147 // Princip kyvadla 148 // Princip volby 152 // Metoda malých kroků 155 // 8. KDYŽ UŽ JE TO ZA PÁR... 159 // Samostatnost 160 // Pozornost a soustředění 161 // Chystáme se na učeni 162 // 9. JEDNA KAPITOLA NAVÍC 169 // Je konec prázdnin... 170 // Začíná škola 172 // Učíme se efektivně 173 // Typy učeni 174 // Typy nervové činnosti 178 // Apetence čili zvědavost 180 // Paměťové stopy 182 // Drážděni a útlum 185 // Reflexní okruh 189 // PÁR SLOV NA ZÁVĚR 193 // LITERATURA 195 // JAK PŘIPRAVIT DÍTĚ 00 1. TŘÍDY 7

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC