Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.01.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
EB
ONLINE
1. elektronické vydání
Grada 2016
1 online zdroj (224 stran)
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 


ISBN 978-80-271-9064-5 (online ; pdf)
ISBN 978-80-271-9065-2 (online ; epub)
ISBN 978-80-247-5769-8 (print)
Publikace srozumitelně a s důrazem na místní podmínky představuje nástroje marketingové komunikace a jejich aplikace. Kniha je jedinečná příklady z české praxe a komplexním pohledem na marketingovou komunikaci. V novém vydání najdete výrazně aktualizovanou problematiku on-line marketingu, mnoho novinek a nové příklady..
001487205
Obsah // O hlavním autorovi...3 // 0 dalších autorech...4 // Poradci z praxe...9 // Úvod ...? // 1 Plánování komunikačních kampaní ...11 // 2 Principy marketingové komunikace ...23 // 2.1 Fáze efektivní marketingové komunikace...23 // 2.2 Zaujetí cílové skupiny...26 // 2.3 Pochopení marketingového sdělení...30 // 2.4 Přesvědčení cílové skupiny...33 // 2.5 Situační kontext...38 // 2.6 Šíření ústním podáním (WOM)...40 // 3 Reklama ... 49 // 3.1 Charakteristika a funkce...49 // 3.2 Reklamní média...52 // 3.3 Tvorba efektivní reklamy...65 // 4 Direct marketing...73 // 4.1 Charakteristika a funkce...73 // 4.2 E-mailing a direct mailing...82 // 4.3 Další nástroje direct marketingu...89 // 4.4 Řízení direct marketingových kampaní...91 // 5 Podpora prodeje ...95 // 5.1 Charakteristika a funkce...95 // 5.2 Klasické nástroje podpory prodeje...98 // 5.3 Komunikace v místě prodeje... 110 // 6 Public relations... 119 // 6.1 Charakteristika a funkce... 119 // 6.2 Media relations... 122 // 6.3 Nástroje media relations... 130 // 6.4 Krizová komunikace... 136 // I MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE // Event marketing a sponzoring... I43 // 7.1 Event marketing... I43 // 7.2 Sponzoring... 130 // 8 Osobní prodej ... I59 // 8.1 Charakteristika a funkce... I59 // 8.2 Průběh osobního prodeje... 166 // 8.3 Veletrhy a výstavy ... I74 // 9 Online komunikace... I83 // 9.1 Charakteristika a funkce... 183 // 9.2 Webové stránky ... 184 // 9.3 Online sociální
média... 196 // 10 Případová studie... 205 // Závěr ... 212 // Literatura... 215

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC