Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.01.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
EB
ONLINE
1. elektronické vydání
Grada 2016
1 online zdroj (208 stran)
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 


ISBN 978-80-271-9492-6 (online ; epub)
ISBN 978-80-271-9491-9 (online ; pdf)
ISBN 978-80-271-0333-1 (print)
Jak zajistit, aby ve firmě vznikaly a byly úspěšně dokončovány produktové, procesní a organizační inovace? Jakých je šest klíčových kompetencí inovativní firmy? Na tyto a mnohé další otázky vám odpoví zkušený autor, který do místního prostředí převádí to nejlepší ze zahraniční praxe.<br />&nbsp;.
001487495
Obsah // O autorovi ...7 // 1. Pusťte se do inovací ...9 // 2. Kreativní organizace...33 // 2.1 Prostředí pro rozvoj kreativity ...39 // 2.2 Dokonalý brainstorming ...43 // Nástroj ô Konference nápadů ...56 // Nástroj © Diagram příčin a následků ...57 // Nástroj © Příběh ... 58 // Nástroj © Brainstorming s obrázky ...59 // Nástroj © Matice přínosu a realizovatelnosti ...61 // 3. Inovativní manažer...63 // 3.1 Sedmero inovativního manažera ...64 // Nástroj © Kdy jsem kreativní ...82 // 3.2 Inovační tým ...84 // 3.3 Interní podnikatel ...92 // 4. Prostředí podporující inovace ...97 // 4.1 Kultura, kde se bude inovacím dařit ...100 // 4.2 Jak změnit kulturu ...103 // 4.3 Inovační infrastruktura ...124 // Nástroj © Test organizační kultury ... 134 // 5. Produktová inovace ...137 // 5.1 Designové myšlení ...143 // 5.2 Produktová inovace na úrovni byznys modelu ...163 // Nástroj © Matice HIT ...168 // Nástroj © Pozorování zákazníka ...171 // 6. Prosazování změn ...173 // 6.1 Život je změna ...175 // 6.2 Změna na úrovni týmu ...177 // 6.3 Změna velkého rozsahu ...179 // Nástroj © Kontrolní seznam změny ...185 // Nástroj © Analýza vlivu a zájmu ...187 // 7. Rozvoj kompetencí organizace ...191 // Nástroj © Retrospekce ...200 // Závěr ...203 // Seznam boxů // Box 1 > Průlomové inovace: vítězové a poražení ...11 // Box 2 > Kreativní třída jako predikátor ekonomického růstu ...16 // Box
3 > Nový byznys model jako zdroj růstu ...22 // Box 4 >Je možné inovovat dopravu osob autobusem? ...26 // Box 5 > Špičkové inovace i v malých firmách ...22 // Box 6 > Budou drony sázet stromy? ...29 // Box 7 > Cesta ? průhlednému betonu ...37 // Box 8 > Denní návyky kreativních osobností ...42 // Box 9 > Brainstorming je pouze základ ...44 // Box 10 > Vše začíná až po 100 nápadech ...51 // Box 11 > Podnikové vize a poslání jako zdroj inovací ...67 // Box 12 > Formalizovaný čas na inovace ...7i // Box 13 > Koučovací přístup ? vedení lidí ...75 // Box 14 > Ignác Semmelweis a jeho boj za antisepsi ...76 // Box 15 > Získejte na svou stranu evangelistu nápadu ...80 // Box 16 > SWAT tým v Toyotě ...90 // Box 17 > Nokia Bridge: Akcelerátor pro bývalé zaměstnance ...93 // Box 18 > Kultura podporuje kreativitu a inovace ...99 // Box 19 > Zásady pro podporu kreativity zaměstnanců ve společnosti Microsoft // podle Davida Thielena ...195 // Box 20 > Program Shell GameChanger ...1°8 // Box 21 > Firmy jako améba dle Michaela S. Maloneho ...113 // Box 22 > 7 hodnot inovační agentury IDEO ...115 // Box 23 > Hierarchie kompetencí dle Garyho Hamela ...II9 // Box 24 > Projekt Platypus ...123 // Box 25 > Jak na úspěšnou kampaň při hledání nápadů ...126 // Box 26 > Disney Gong Show ...127 // Box 27 > Strategická aliance společností Sony a Philips ...128 // Box 28 > Dell IdeaStorm ...13° // Box 29 > Otevřete svou firmu talentovaným
inovátorům ...132 // Box 30 > Co mají společného jeřáb a nemocniční lůžko? ... 138 // Box 31 > Které metody pro hledání nápadů, na nové produkty jsou nejefektivnější? .141 // Box 32 > Designové myšlení v praxi ...I44 // Box 33 > Aplikace pro finanční gramotnost s předplacenou kartou ...150 // Box 34 > Pozorování zákazníků v praxi ...154 // Box 35 > Prototyp automatického písaře od IBM ...158 // Box 36 > Ověření zájmu zákazníků o internetový obchod Zappos ...162 // Box 37 > Rychlost nástupu inovací v oblasti médií ...175 // Box 38 > Kdo by měl být změnovým manažerem? ...181 // Box 39 > Prosazování změny jako překonávání překážek ...183 // Box 40 > Základní zásady pro tvorbu znalostní báze ...195 // Box 41 > Komunity praxe v praktických příkladech ...198

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC