Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.06.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
EB
ONLINE
1. elektronické vydání
Grada 2018
1 online zdroj (192 stran)
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 


ISBN 978-80-247-0540-8 (online ; epub)
ISBN 978-80-247-0516-3 (online ; pdf)
ISBN 978-80-271-0113-9 (print)
angličtina
Kniha přináší 70 jednoduchých tipů, rituálů a cvičení, které budou mít blahodárný vliv na vaši duševní a fyzickou pohodu. Pomohou zmírnit stres a úzkost, zlepšit koncentraci, paměť i výkon a ulevit od bolesti. Zbaví vás zbytečného přemítání a získáte více chuti i síly do života..
001488794
Obsah // O autorech...7 // Dárek pro vás...9 // ÚVOD...11 // Past nevědomého žití...12 // Co je to mindfulness - všímavost?...15 // Účel 70 cvičení pro zklidnění těla a mysli...16 // Proč deset minut?...17 // Odkazy a doporučená literatura...18 // VYTVÁŘENÍ NÁVYKŮ SPOJENÝCH SE VŠÍMAVOSTÍ...19 // 10 výhod, které přináší osvojení // návyků spojených se všímavostí...19 // Jak si osvojit návyk spojený se všímavostí...22 // Jak používat tyto desetiminutové // vědomé návyky...29 // RANNÍ NÁVYKY A CVIČENÍ...31 // DOPOLEDNÍ NÁVYKY A CVIČENÍ...81 // ODPOLEDNÍ NÁVYKY A CVIČENÍ...97 // VEČERNÍ NÁVYKY A CVIČENÍ...131 // ZÁVĚR...173 // Jak si vytvořit svůj pravidelný rituál spojený s vědomými návyky.. 173 // Pár slov o vědomých návycích na závěr...177 // Ještě jedna věc...179 // Doporučené zdroje...181

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC