Publikace se věnuje všem hlavním aspektům, které ovlivňují výrobu a prodej módního zboží. Představuje jednotlivé kategorie módy i celý cyklus od tvorby trendů přes návrh a výrobu zboží až po jeho prodej. Ukazuje nejen líbivou tvář odvětví, ale i jeho stinné stránky..
O autorkách / 7 Úvod / 9 Poděkování/11 // 1. Vymezení pojmu fashion a móda /13 // 2. Odvětví fashion a jeho vývoj /17 // 2.1 Počátky a vývoj módního trhu /17 // 2.2 Textilní a oděvní trh ve světě / 21 // 2.3 Textilní a oděvní trh v České republice / 35 // 3. Fashion retail/69 // 3.1 Obchodní modely v odvětví fashion / 69 // 3.2 Volba vhodné strategie/72 // 3.3 Koncept Carrier Bag/75 // 3.4 Visual merchandising/79 // 4. Marketing a PR ve fashion/91 // 4.1 Marketingová strategie / 91 // 4.2 Zákazníci odvětví fashion/99 // 4.3 Význam značky ve fashion /102 // 4.4 Reklama a PR ve fashion / 106 // 5. Vznik nového produktu ve fashion /113 // 6. Fenomén fast fashion versus „vysoká móda“ haute couture /119 // 6.1 Fast fashion - rychlá móda /119 // 6.2 Haute couture/122 // 6.3 Pojetí luxusu ve fashion /124 // 7. Udržitelná móda /131 // 7.1 Aktuální situace ve světě / 132 // 7.2 Podpora udržitelné módy v Česku / 145 // 8. Právní minimum pro manažerská rozhodnutí /153 // 8.1 Zahájení podnikání/153 // 8.2 Financování/157 // 8.3 Ochrana duševního vlastnictví /158 // 8.4 Navrhování, vývoj a výroba /170 // 8.5 Marketing & PR / 177 // 8.6 Prodej/181 // Literatura /187