Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.01.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
EB
ONLINE
1. elektronické vydání
Grada 2020
1 online zdroj (224 stran)
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 


ISBN 978-80-271-1356-9 (online ; epub)
ISBN 978-80-271-2591-3 (print)
angličtina
Považujete přípravu marketingového plánu za obtížný a náročný proces? Představte si, že si svůj marketingový plán vytvoříte jednoduše a rychle. Řekněme třeba na jednu prázdnou A4 stránku, která je rozdělena do devíti segmentů. Že je to možné, vám odhalí autor této knihy, který v ní přináší nový přístup k marketingu..
001490077
Obsah // O autorovi...7 // Poděkování...9 // Úvod...13 // ČÁST I: FÁZE „PŘED“ ...35 // KAPITOLA 1: Volba cílového trhu...37 // KAPITOLA 2: Vytváření sdělení...49 // KAPITOLA 3: Oslovení potenciálních zákazníků // pomocí reklamních médií...81 // ČÁST II: FÁZE „BĚHEM“...101 // KAPITOLA 4: Získávání slibných zákazníků...103 // KAPITOLA 5: Péče o slibné zákazníky...111 // KAPITOLA 6: Přeměna slibných zákazníků v zákazníky...129 // ČÁST III: FÁZE „PO“...149 // KAPITOLA 7: Zprostředkování prvotřídního zážitku...151 // KAPITOLA 8: Zvyšování hodnoty vztahu se zákazníky...173 // KAPITOLA 9: Organizování a podněcování doporučení...193 // Závěr // 207

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC