Názory čtenářů
.
Známka čtenářů
0 (hodnocen0 x )
Forma
EB
EB
Formát
ONLINE
Hlavní záhlaví
Název
Vydání
1. elektronické vydání
Nakl. údaje
[Česko] : Grada, 2020
Popis (rozsah)
1 online zdroj (224 stran)
Externí odkaz
Plný text PDF (Bookport)
* Návod pro Bookport
ISBN
ISBN 978-80-271-1356-9 (online ; epub)
ISBN 978-80-271-2591-3 (print)
Unifikovaný název
Další původce
Jazyk originálu
angličtina
Abstrakt
Považujete přípravu marketingového plánu za obtížný a náročný proces? Představte si, že si svůj marketingový plán vytvoříte jednoduše a rychle. Řekněme třeba na jednu prázdnou A4 stránku, která je rozdělena do devíti segmentů. Že je to možné, vám odhalí autor této knihy, který v ní přináší nový přístup k marketingu..
Předmět - heslo
Předmět - heslo
Forma, žánr
Skupina Konspektu
MDT
Systém. číslo
001490077
Obsah
Obsah // O autorovi...7 // Poděkování...9 // Úvod...13 // ČÁST I: FÁZE „PŘED“ ...35 // KAPITOLA 1: Volba cílového trhu...37 // KAPITOLA 2: Vytváření sdělení...49 // KAPITOLA 3: Oslovení potenciálních zákazníků // pomocí reklamních médií...81 // ČÁST II: FÁZE „BĚHEM“...101 // KAPITOLA 4: Získávání slibných zákazníků...103 // KAPITOLA 5: Péče o slibné zákazníky...111 // KAPITOLA 6: Přeměna slibných zákazníků v zákazníky...129 // ČÁST III: FÁZE „PO“...149 // KAPITOLA 7: Zprostředkování prvotřídního zážitku...151 // KAPITOLA 8: Zvyšování hodnoty vztahu se zákazníky...173 // KAPITOLA 9: Organizování a podněcování doporučení...193 // Závěr // 207