Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.05.2020. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(0.5) Půjčeno:1x 
BK
Praha : Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2018
315 stran ; 25 cm

objednat
ISBN 978-80-7290-982-7 (brožováno)
Obsahuje bibliografii na stranách 232-239, bibliografické odkazy a rejstříky
České a anglické resumé
001490189
Obsah // Úvod 5 // 1 Kontexty tématu práce 9 // 1.1 Proměny učitelské profese a nároků na učitele 9 // 1.2 Přístupy ? vysokoškolskému vzdělávání 14 // 2 Přípravné vzdělávání učitelů v reflektivním pojetí 18 // 2.1 Teoretická východiska reflektivního pojetí vzdělávání 19 // 2.2 Vzdělávací cíle a obsahy v reflektivním pojetí vzdělávání 24 // 2.3 Modely profesního učení v reflektivním pojetí vzdělávání 29 // 2.4 Hodnocení profesního učení v reflektivním pojetí vzdělávání 38 // 2.5 Systémy reflektované pedagogické praxe 43 // 2.6 Prostředky profesního učení v reflektivním pojetí vzdělávání 49 // 2.7 Princip izomorfismu 58 // 3 Portfolio v reflektivním pojetí vzdělávání učitelů 60 // 3.1 Profesní portfolio a jeho druhy 63 // 3.1.1 Obsah a formy profesního portfolia 68 // 3.1.2 Funkce profesních portfolií a pnutí mezi funkcemi 71 // 3.1.3 Procesy tvorby profesního portfolia a jeho hodnocení 76 // 3.2 Případy studentských a učitelských profesních portfolií 80 // 3.2.1 Profesní portfolio v systému pedagogických praxí 82 // 3.2.2 Profesní portfolio v rozvoji kompetence učitelů 1. stupně // ? výuce mateřského jazyka 89 // 3.2.3 Profesní portfolio v pedagogickém vzdělávání // vysokoškolských učitelů 96 // 3.2.4 Profesní portfolio v kariérním systému 103 // 3.3 Princip izomorfismu v práci s portfolii 107 // 4 Studie Studentské pedagogické portfolio ve vzdělávání
studentů učitelství 109 // 4.1 Cíle, charakter a strategie zpracování studie 110 // 4.2 Koncepce pedagogického portfolia v reflektivním pojetí přípravného // vzdělávání učitelů 118 // 4.3 Procesy profesního učení a hodnocení a výsledky práce // s pedagogickým portfoliem 127 // 4.3.1 Vstup studentů do práce s pedagogickým portfoliem 128 // 4.3.2 Mezník práce s pedagogickým portfoliem v průběhu studia I 132 // 4.3.3 Mezník práce s pedagogickým portfoliem v průběhu studia II 144 // 4.3.4 Další příležitosti pro práci s pedagogickým portfoliem // v průběhu studia 169 // 4.4 Závěrečné pedagogické portfolio u státní závěrečné zkoušky 178 // 4.5 Závěrečné posouzení, podmínky a další perspektivy studentského // pedagogického portfolia 213 // Závěry a diskuse 226 // Shrnutí 229 // Summary 230 // Jmenný rejstřík 240 // Věcný rejstřík 242 // Přílohy 245 // Seznam příloh 313 // Seznam obrázků 314 // 4
(OCoLC)1043893702
cnb002994455

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC