Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 19.12.2020. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
První vydání
Brno : NESEHNUTÍ, 2019
63 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 30 cm

objednat
ISBN 978-80-87217-61-0 (brožováno)
Obsahuje bibliografii na straně 59
001490303
Obsah // Úvod... 3 // Vnímání sexistické reklamy českou veřejností...4 // Jak nám (ne)vadí sexismus v reklamě... 24 // #reklamy #online #sexismus: kvalitativní sonda do zkušenosti mladých lidí s reklamou...28 // Doporučení pro budoucí výzkumy...60 // Přehled publikací, které se zabývají sexismem // 61

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC