Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 19.12.2020. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
Příručka
První vydání
Brno : Barrister & Principal, 2016
201 stran : ilustrace ; 23 cm

objednat
ISBN 978-80-7485-067-7 (brožováno)
Obsahuje bibliografii na stranách 193-196 a bibliografické odkazy
001490312
OBSAH // Předmluva 9 // Úvod 11 // Část i: Со znamená mentoring a jak ho využít v českém školství? // 1. Co je (a co není) mentoring? 15 // 1.1 Kdy je vhodný mentoring? Situace pro poskytnutí kolegiálni podpory dle zásad mentoringu 33 // 1.2 Mohu být dobrým mentorem? 44 // 2. Mentoring a jeho aplikace v učitelské praxi 51 // 2.1 Techniky mentoringu 52 // 2.2 Mentoring v praxi: třífázový model 60 // 2.2.1 První fáze: KDE JE PROBLÉM? 63 // 2.2.2 Druhá fáze: NOVÝ POHLED NA VĚC 67 // 2.2.3 Třetí fáze: ŘEŠENÍ! AKCE! 71 // 2.3 Procvičování mentorských technik: // mohu být úspěšným mentorem? 72 // 2.4 К institucionalizaci mentoringu: pohled zevnitř // aneb co na to pan ředitel? 80 // Část 2: ICT jako podpora výukového procesu na školách // 3. Moderní ICT — změny a trendy ve vyučovacím procesu 87 // 3.1 Trendy v oblasti ICT a jejich možné využití ve vzdělávacím systému 87 // 3.2 ICT a změny ve vyučovacím procesu 95 // 4- Aktivizační metody ve výuce s podporou ICT 99 // 4.1 Dotyková zařízení 99 // 4.2 Tablety, zařízení 2 v 1 102 // 4.3 Interaktivní tabule 104 // 4.4 E-learning 107 // 4.5 Sociální sítě ve výuce 111 // 4.6 Příklad hry ve výuce 112 // 5. Internet — nevyčerpatelné zdroje pro učitele i žáka 114 // 5.1 Učitel - průvodce vzdělávání 114 // 5.2 Výukové zdroje 118 // 5.3 Výukové zdroje - mapové portály (GIT) 121 // 5.4 Autorský zákon a softwarové právo 124 // 6. Škola
v cloudu 130 // 6.1 Cloudová řešení 130 // 6.2 Cloudová řešení pro školy 131 // 6.3 Přínosy a rizika cloudového řešení 133 // 6.4 Bezpečnost ICT 133 // 6.5 (Ne)bezpečný internet 140 // 6.6 Trestní zodpovědnost 143 // 6.7 Cloud computing 144 // Část 3: Role mentoringu při zavádění a rozvoji aktivizačních metod výuky // 7. Sdílení zkušeností o možnostech využití aktivizačních metod výuky mezi pedagogy // 7.1 Cíle aktivizační výuky // 147 // 148 // 8. Co pedagogy motivuje a naopak odrazuje od používání aktivizačních metod? // 8.1 Jak posílit výhody (pozitiva) aktivizačních metod // 153 // 154 // 8.2 Jak eliminovat nevýhody (negativa) spojené s realizací // aktivizačních metod ve výuce? 163 // 9. Fáze hodiny aneb co pedagogové nejvíce podceňují? 172 // 9.1 Motivace a stimulace žáků 173 // 9.2 Shrnutí výukové hodiny a závěrečná motivace 177 // 10. Jak postupovat při vytváření aktivizační metody 178 // 10.1 Objevování objeveného a učení se ze zkušeností jiných 179 // 10.2 Doporučené náležitosti metodického listu „ušitého na míru“ konkrétní výukové hodině 180 // Závěr publikace 183 // Seznam použitých zdrojů 193 // Seznam boxů, obrázků, tabulek, grafů 198 // Autoři // 200
(OCoLC)946294622
cnb002777229

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC