Úvod // 1 Katharina Grosse a pestrá šatovka // 1.1 Problém vizuální podobnosti 19 // 1.2 Obsah, význam a struktura díla 20 // 1.3 Medializace a „rozpínající se tělo“ 25 // 1.4 Kontext díla, „jako co“ je umění 31 // 1.5 Závěr: doslovně šedé, metaforicky teskné 37 // 2 Metafora a role všedního dne: Julian Rosefeldt // 2.1 „Manifesto“ 42 // 2.2 Short film „Asylum“ 47 // 2.3 Interpretace ani tvorba nezačínají „na zelené louce“ 50 // 2.4 Subjektivní a intersubjektivní aspekt exprese 53 // 2.5 Obsahy, koncepty a prekoncepty díla 56 // 2.6 Alterace a expresivní experimentace 58 // 2.7 Závěry 61 // 3 Metafora a způsoby medializace // 3.1 Mediálně konstruovaná skutečnost 66 // 3.2 Romantické téma a odstup médií: Markus Huemer 69 // 4 Koncepce, média a přirozený svět: Eberhard Havekost // 4.1 Konceptualizace díla 78 // 4.2 Média a zpřístupnění skutečnosti 81 // 4.3 „Logik“, výstava Eberharda Havekosta v Rudolfinu 86 // 4.4 Kontext a hra, jejich role v tvorbě významu díla 89 // 4.5 Redukce a selekce v tvorbě významu díla 90 // 4.6 Rothko - citace a expresivní proměny 95 // 4.7 Shrnutí 97 // // // // // ¦ 13 ? // // // // // Obrazová příloha I. ke kapitole 7.1 167 Obrazová příloha II. ke kapitolám 1 —7 184 // Literatura // Rejstřík // 191 // 195