Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 12.09.2020. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
Příručka
Vydání první
Praha : Euromedia, 2018
186 stran : barevné ilustrace ; 24 cm

objednat
ISBN 978-80-7549-697-3 (brožováno)
Esence
angličtina
Obálkový podnázev: více než 60 chytrých cviků pro dlouhodobou kondici
Obsahuje bibliografii a rejstřík
001636125
6 Úvodem // 8 ZÁKLADY FUNKČNÍHO TRÉNINKU // 10 Proč právě funkční trénink? // 12 Jak se tělo hýbe // 14 Jak cvičení tělu pomáhá // 16 Jak cvičit efektivně // 18 Jak tuto knihu používat // 20 Vlastní posouzení // 24 CVIKY // Pohyb v prostoru // // // 26 Rychlé nohy // 28 Ze strany na stranu // 30 Rychlé přísuny do stran // 32 Pochod na místě // 34 Vysoké koleno s protažením // 36 Farmářská chůze // 38 Bruslení // 40 Výstupy na podložku // 42 Běh na lyžích // 44 Imaginární švihadlo // 46 Horolezec se židlí // 48 Střídavé poskoky // Tlačení // 50 Tlak jednou rukou nad hlavu // 52 Poklesy u židle // 54 Kliky v náklonu // 56 Tlak na ramena a nad hlavu // 58 Rozvírač hrudníku // 60 Výrazový tlak // 62 Jednoruční tlak na hrudník // 64 Upažení na jedné noze // 66 Kliky proti stěně // 68 Pistolník // 70 Vrhačský tlak // Tahání // // // 72 Zdvihání kufrů // 74 Startování sekačky // 76 Rozložený zpětný tah // 78 Vzpažení se zátěží // 80 Rotace pažemi v ohnutí // 82 Předklon a kladivový zdvih // 84 Anděl na stěně // 86 Zdvih jednou paží // 88 Lovecký pes // 90 Vysoké prkno // 92 Mrtvý tah a krčení ramen // 94 Houpačka // 96 Přitahování na jedné noze // Rotace // 98 Loktem ke koleni 100 Běžec v postoji 102 Dřevorubec // 104 Dřevorubec se zvedáním kolen // 106 Boxování do stran // 108 Otáčení ve stoji // 110 Rotace v předklonu // 112 Rotační pohárový dřep // 114 Střídavý dotek špiček // 116 Vysoké prkno s podvléknutím paže // 118 Větrný mlýn // 120 Dřep se zátěží // 122 Kácení po diagonále // Zdvihání a klesání // 124 Kufrový dřep // 126 Výpad v chůzi se zátěží // 128 Výpad dozadu s natočením // 130 Švih zezadu dopředu // 132 Dobré ráno // 134 Mrtvý tah a vzpřim // 136 Zvedání pánve // 138 Zemětřesení // 140 Výstupy do strany // 142 Dřep ve vzpažení // 144 Výpad vstoje a přitažení //
146 Výpad do strany // 148 Dělený dřep a výrazový tlak // 150 CVIČEBNÍ SESTAVY // 152 Rozehřátí // 153 Nastartování v 5 minutách // 154 Kardiovaskulární vytrvalost // 156 Celé tělo pro začátečníky // 157 Mírné posilování // 158 Rychlost a hbitost // 160 Rovnováha a stabilita // 161 Pohyblivost celého těla // 162 Kombinované cvičení 164 HIIT na spalování kalorií // 166 Prehabilitace // 167 Lepší držení těla // 168 Posilování středu // 170 Posilování celého těla 1 // 172 Posilování celého těla 2 // 174 Posilování spodních zad // 175 Posilování horní části těla // 176 Posilování spodní části těla // 178 Nízký (beznárazový) aerobik // 179 Vychladnutí a uvolnění // 180 FITNESS PROGRAMY // 182 Začátečníci // 184 Středně pokročilí 186 Pokročilí // 188 Rejstřík // 191 O autorovi / Poděkování
(OCoLC)1043900230
cnb002971941

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC