Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 13.07.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(7) Půjčeno:7x 
BK
Druhé rozšířené vydání
Praha : Česká školní inspekce, 2020
86 stran : barevné ilustrace ; 30 cm

objednat
ISBN 978-80-88087-41-0 (brožováno)
"Tato publikace byla vydána jako plánovaný výstup projektu Komplexní systém hodnocení spolufinancovaného Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky"--Titulní strana
Obsahuje bibliografické odkazy
001636250
Obsah // Úvodní slovo ústředního školního inspektora...5 // Jak číst národní zprávu...6 // Shrnutí...8 // 1 Základní informace o šetření TALIS...12 // 2 Podmínky práce učitelů...15 // 2.1 Začínající učitelé...15 // 2.2 Spokojenost učitelů v zaměstnání...23 // 3 Proměny výuky a výzvy...32 // 3.1 Náplň hodin...32 // 3.2 Otevřenost vůči novým nápadům...34 // 3.3 Kvalita prostředí pro učení a vyučování...37 // 3.4 Sebedůvěra učitelů...41 // 3.5 Vnímané překážky poskytování kvalitní výuky...43 // 3.6 Pohled na výdajové priority...46 // 3.7 Využití pracovního času učitelů...50 // 4 Profesní rozvoj a hodnocení učitelů...53 // 4.1 Efektivní vzdělávání a vnímaný vliv na práci...53 // 4.2 Oblasti profesního rozvoje - skutečnost a přání...59 // 4.3 Překážky účasti na profesním rozvoji...63 // 4.4 Prostředí podporující spolupráci učitelů...64 // 4.5 Hodnocení práce učitelů...68 // 5 Vedení školy...72 // 5.1 Autonomie škol a ředitelů...72 // 5.2 Tým vedení školy...73 // 5.3 Vedení (leadership) ve škole...74 // 5.4 Podpora ředitelů...76 // 5.5 Pracovní čas a spokojenost ředitelů v zaměstnání...77 // 5.6 Stres v zaměstnání...79 // 6 Závěry a doporučení...81 // 7 Příloha...85 // 7.1 Jak v TALIS 2018 proběhl výběr škol a učitelů...85 // 4

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC