Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.01.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
EB
ONLINE
1. elektronické vydání
[Místo vydání není známé] : Edice Knihy Omega, 2018
1 online zdroj (248 stran)
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 


ISBN 978-80-7585-911-2 (online ; pdf)
ISBN 978-80-7585-909-9 (online ; epub)
ISBN 978-80-739-0618-4 (print)
angličtina
Co obchodníci nevědí Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak funguje reklama, jakou částku je potřeba vložit do propagace, vyplatí se věrnostní programy, jsou zákazníci loajální Kniha přináší výsledky desítky let trvajících výzkumů srozumitelnou formou pro všechny obchodníky. Je to první kniha svého druhu, která prezentuje zákonitosti obchodu a propagace. Nejvýraznějším kladem této knihy je, že pravidla a zákonitosti v ní fungují v různé době i v různých částech světa..
001636929
Obsah // Přehled zákonů- vysvětlovaných v této knize Na knize se podíleli // Předmluva ? // Poděkování i6 // i Marketing založený na důkazech 19 // 2 Jak roste obchodní značka 34 // 3 Jak zvětšit zákaznickou základnu 46 // 4 Na kterých zákaznících záleží nejvíc? 57 // 5 Naši kupující jsou různí 74 // 6 S kým ve skutečnosti soutěžíte? 92 // 7 Honba za nadšeným zákazníkem 107 // 8 Diferenciace a význačnost 130 // 9 Jak marketing skutečně funguje 152 // 10 Skutečný dopad cenových akcí 170 // 11 Proč věrnostní programy nefungují 186 // 12 Mentální a fyzická dostupnost 195 // 13 Slovo na závěr 228 // Bibliografie 231 // ?

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC