Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 12.12.2020. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
EB
ONLINE
1. elektronické vydání
[Místo vydání není známé] : Grada, 2020
1 online zdroj (224 stran)
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 


ISBN 978-80-271-1596-9 (online ; epub)
ISBN 978-80-271-2841-9 (print)
Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země..
001637036
O autorech 5 // Úvodem 7 // 1 Firemní identita a image 9 // 1.1 Firemní identita a image - co všechno to znamená 10 // 1.2 Firemní identita nadnárodních společností 13 // 1.3 Firemní identita jako součást firemní strategie 17 // Proč se vůbec firemní identitou zabývat? 17 // 1.4 Vztahy systému firemní identity a image 19 // Firemní identita - jak na ni 23 // 1.5 Firemní identita, značka a symbol 23 // BrandZ Top 10 nej hodnotnější značky světa 2019 33 // 16 Firemní identita a společenská zodpovědnost firem 37 // Co by měly velké firmy v rámci CSR nejvíce podporovat? 39 // 2 Co všechno představuje firemní identita 41 // 2.1 Co všechno patří k firemní identitě 42 // 2.2 Firemní design (corporate design) 42 // Logo 53 // Jak si vybrat správného autora? 62 // Jak se dobrat k cíli 70 // Soutěž designérů 72 // 2.3 Firemní komunikace (corporate communication) 72 // K čemu analýza firemní komunikace slouží, co zjišťujeme 73 // Moderní komunikace dneška vs. e-mail 74 // 2.4 Firemní kultura (corporate culture) 76 // Co konkrétně patří do firemní kultury? 78 // Jak můžeme firemní kulturu zkoumat 81 // 2.5 Místo produktu v systému firemní identity 84 // 3 Osobnost firmy a jak jí rozumět 89 // 3.1 Každá firma má svoji osobnost 90 // 3.2 Vývoj a utváření osobnosti firmy 92 // 3.3 Paralely mezi osobností člověka a osobností firmy 93 // 3.4 Člověk ve firmě 96 // 3.5 Vývoj firmy a vazby na firemní identitu 99 // 4 Image a proč se o něj zajímat 105 // 4.1 Pojem image a trocha historie 106 // 4.2 Komponenty a druhy image 110 // 4 ? Innige a firemní identita // Druhy image 111l // Jak vytvářet image 114 // 4.3 Vlastnosti image a jejich klasifikace 117 // 4.4 Společenská odpovědnost firem a image 118 // 5 Image a emoce - jak je vyjádřit 123 // 5.1 Emoce v našem životě 124 //
5.2 Emoce z pohledu marketéra a jejich význam pro oslovení spotřebitele 126 // 5.3 Význam emocí pro tvorbu image 131 // Proč je emocionální oslovení tak důležité? 131 // Komplexní působení emocí 131 // 5.4 Význam obrazů pro budování image 140 // 6 Analýza image-jak image poznávat a měnit 143 // 6.1 Důvody analýzy image 144 // Co nám přináší analýza image 145 // 6.2 Metodické přístupy ? analýze image 147 // 6.3 Vybrané metody analýzy image 151 // Polaritníprofil (sémantický diferenciál) 151 // Projektivní metody a techniky 154 // Standardizované techniky 162 // Analýza vnímání značky v konkurenčním kontextu 164 // 6.4 Případové studie analýzy image 167 // Analýza image automobilů Skoda - historie 168 // Analýza image značky Škoda Auto - současnost (2008) 170 // 7 Corporate identity České republiky - nekonečný příběh 175 // 7.1 Jaký image má země a jaký to má smysl 176 // 7.2 Proč vůbec budovat corporate identity a image země 177 // 7.3 Role loga při budování Cl a image země 178 // 7.4 Jak „budujeme“ corporate identity naší země 178 // Testované logotypy a jejich hodnocení 179 // 7.5 Krátký název Česko pro Českou republiku 180 // Přehledně a stručně - proč Česko? 181 // Pokračování první — využívání loga a vše kolem 183 // Pokračování druhé - máme bubliny 186 // Nekonečný příběh samozřejmě nekončí 188 // Přílohy 199 // Literatura 213 // Rejstřík 221

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC