Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 31.10.2020. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(1) Půjčeno:1x 
BK
Příručka
Vydání první
Brno : Computer Press, 2011
240 stran : ilustrace (převážně barevné), faksimile ; 23 cm

objednat
ISBN 978-80-251-2954-8 (brožováno)
Obsahuje bibliografii na stranách 231-232 a rejstřík
001637102
Obsah // 1. Úvod - kouzlo kreativity / 7 // Síla kreativní reklamy/Vliv reklamy na společnost/Marketingový cíl - spokojenost zákazníka / Reklama - budoucnost lidstva / Poděkování / O autorovi // 2. Příprava/21 // Tajná zbraň manažera / Vzorové zadání - kreativní brief/SWOT analýza - poznání a pochopení dané značky / Jedinečná podstata značky/Charakter značky, její tón a styl / Mezinárodní zkušenosti - unikátní slovník/Jak vyplnit brief / Brief funguje jedině jako výsledek týmové práce / Monitoring reklamních aktivit konkurence / Navazování na projektové řízení ve spojení s objednávkou klienta // 3. Tvorba/41 // Kompletní návod na tvorbu originálních reklamních kampaní / 36 zaručených nejčastějších kreativních metod / Nejčastější úskalí při kreativní práci / Vliv a moc symbolů / Barvy a jejich energie / Obrazová složka reklamy - vizuál a jeho tvorba / Proč prezentovat nejprve nápady a teprve potom jít do detailů / Nejdůležitější rady, jak vymýšlet konkrétní reklamy / Nové kreativní cesty - nová média, nové možnosti /Vědomí souvislostí kreativní práce // 4. Prezentace/103 // Umění prezentace - umění komunikace / Otázka investice - náročné rozhodnutí / Interní prezentace kreativní práce / Neverbální komunikace - řeč těla / Prezentace krok za krokem / Barvy a oblečení / Pomůcky / Kreativní prezentace - rozdíl mezi myšlenkou a následným ztvárněním / Prezentace
a problémy - a jejich řešení // 5. Rizika/127 // Hledání slabých článků řetězu - zadavatel reklamy a její tvůrce/Tipy pro klienty/Tip pro reklamní agentury - vyjednávání o ceně / Tip pro klienty i agentury - jak hlídat dodržování termínů / Schvalovací proces s reklamní agenturou a jak ho nastavit / Konflikt - a jak ho řešit / Umění řešit konflikt při obchodním jednání / Umění odmítat - jak říci rozhodné „ne" bez pocitu viny / Umění požádat druhé o laskavost / Kritika oprávněná / neoprávněná, zasloužená / nezasloužená // 6. Freelance /143 // Pravidla pro freelancery - jak se žije a pracuje na volné noze / Nestůjte izolovaní v komunikaci / Ekonomická krize - radikální marketingová výzva / Specializované firmy pro freelance práci / Briefy a freelanceři - jde to vůbec dohromady? / Finance jako otázka přežití / Jak najímat spolupracovníky a budovat tým / Pozor na pseudovýběrová řízení / Jak stanovit odpovídající cenu za kreativní práce / Kariéra - kudy dál // 7. Charita/157 // Reklama ve službách dobra / Motivace pro práci v charitě / Zachovejte si důvěru - priorita číslo jedna / Prostor pro kreativitu / Cesta grantů a dotací / Morální rozměr spolupráce - přístup zadavatele charitativní reklamy / Nejnižší možný rozpočet a nejvyšší možný efekt / Prezentace pro potenciální sponzory / Konkrétní příklady - jak to jde, když se chce / Budoucnost charity // 8. Značky,
které tvoří dějiny reklamy /169 // Marlboro - nejslavnější kampaň všech dob / Benetton - konec jedné velké rebelie / Slogany - příběh ve zkratce // 9. Efektivita /181 // Tajemství efektivity práce a kreativní tvorby / Projektový management není nuda ani nutné zlo / Strhněte své podřízené osobním příkladem / Týmová práce, nebo individuální? / Personální rady - investujte do zaměstnanců / Motivace celého týmu - anebo pouze motivace jednotlivců? / Otevřená platforma pro vymýšlení / Principy pozitivní motivace zaměstnanců / Principy kritiky - důrazné uplatnění negativní zpětné vazby / Učebnice demotivace, tedy kudy cesta nevede // 10. Svědomí /205 // Morálka, podnikání a reklama / Ekonomická krize a nadspotřeba / Konzumní„videoklipo-vitá" společnost a její masmediální principy/Jaký je vliv reklamy a masmédií na děti? / Lesk a bída sociálních sítí / Paradoxy dnešní doby // Závěr - happy end /215 // Příloha A / 220 // Kreativní inspirace/Doporučená literatura / Pomůcky / Knihovnička // Rejstřík/235
(OCoLC)746837459
cnb002196834

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC