OBSAH // Úvod 7 // ČÁSTI. MODERNÍ FIRMA 21 // 1. Respektujte minulost, vytvářejte budoucnost: // Jak vybudovat moderní firmu 25 // 2. Podnikání: Chybějící funkční oblast 43 // 3. Myslet j ako startup 61 // 4. Zkušenosti z metodiky Lean Startup 81 // 5. Manažerský systém pro inovace v praxi 111 // ČÁST II. CESTOVNÍ MAPA TRANSFORMACE 127 // 6. Fáze jedna: Kritické množství 135 // 7. Fáze dvě: Rozšíření 171 // 8. Fáze tři: Hluboké systémy 205 // 9. Inovativní účetnictví 241 // ČÁST III. CELKOVÝ OBRAZ 275 // 10. Sjednocená teorie podnikání 281 // 11. Cesta ? veřejné politice podporující podnikání 293 // Epilog: Nové občanské náboženství 317 // Příloha 1: Literatura a další zdroje 323 // Příloha 2: Katalog ??? 329 // Poznámka o metodice výzkumu 333 // Upozornění 335 // Poděkování 337 // Poznámky 343 // Rejstřík 353