Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 06.02.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
Příručka
4. vydání
Praha : Grada Publishing, 2020
448 stran : ilustrace ; 24 cm

objednat
ISBN 978-80-271-1030-8 (brožováno)
angličtina
Přeloženo z angličtiny
V tiráži chybně uvedeno: první vydání
Obsahuje bibliografii na stranách 427-439 a rejstřík
001638215
Předmluva ...9 // Poděkování ...11 // ČÁST I KAŽDODENNÍ STRAVA PRO AKTIVNÍ LIDI // 15 // Vytvořte si správný stravovací plán ... 15 // Jak jíst zdravě ... 17 // Jsou lepší BIO potraviny? ...38 // Jídlo by mělo být jednou z radostí života ...40 // Jak vytvořit sportovní jídelníček ...41 // Strava pro dlouhodobě pevné zdraví ...43 // Strava a zdravá srdce ...44 // Strava a vysoký krevní tlak ... 50 // Strava a rakovina ... 54 // Strava a cukrovka ... 57 // Strava a zdravé kosti ... 58 // Vláknina a zdraví ... 61 // Pro vaše zdraví ...64 // Snídaně jako klíč ? úspěšné sportovní výživě ...65 // Nevynechávejte snídani ...65 // Snídaně pro osoby na dietě ... 68 // Cereálie - snídaně šampiónů ...70 // Další výživné snídaně ...73 // Káva jako ranní životabudič ... 74 // 79 // ?bědy ... 79 // Večeře doma nebo na cestě ...84 // Svačiny pro zdraví a udržení energie // Zdravé svačiny // Svačiny a naléhavý hlad // 95 // 95 // 99 // I Sacharidy jako zdroj energie pro svaly ...?? // Jednoduché a složené sacharidy ... 104 // Sacharidy a glykogen ... 110 // A co ketodieta s extrémně nízkým obsahem sacharidů? ... 115 // Palivo pro vytrvalostní výkon ... 115 // Když dojde glykogen ... 120 // Regenerace po denním tréninku ... 121 // Potraviny bohaté na sacharidy ... 122 // Bílkoviny a aminokyseliny ... 128 // Jaká je správná rovnováha? ... 128 // Kolik bílkovin potřebujeme? ... 130 // Bílkoviny a vegetariáni ... 137 // Načasování příjmu živin ... 143 // 145 // Fyziologie tekutin ... 146 // Hyponatrémie a ztráty sodíku ... 152 // Výběr tekutin ... 154 // Sportovci a alkohol ... 158 // ČÁST II NA JÍDLO A TRÉNINK VĚDECKY // I Strava před tréninkem ...i63 // Naslouchejte svému tělu ... 163 // Jak spalovat tuky místo sacharidů ... 168 //
Správné jídlo ve správný čas ... 168 // 177 // Jídlo během dlouhého tréninku ... 177 // Trpíte na svalové křeče? ... 183 // Regenerace po dlouhém výkonu ... 184 // Cas na regeneraci ... 189 // 11 // Potravinové doplňky, posilovače výkonnosti a speciální // sportovní potraviny ...191 // Vitaminové a minerální doplňky ... 192 // Doplňky zlepšující výkonnost ...200 // Komerční sportovní potraviny a nápoje ... 206 // 209 // Výživa a vymizení menstruace ... 209 // Výživa a těhotenství ...213 // Ženy jako strážkyne rodinné výživy ...216 // Ženy, váha a menopauza ... 218 // 221 // Strava pro týmové sporty ...221 // Výživa pro silové sporty ...223 // Strava pro sporty s důrazem na vzhled a váhu ... 223 // Strava pro extrémní sportovce a ultra vytrvalce ...224 // Strava pro zimní sporty ...227 // Strava pro sporty ve vysoké nadmořské výšce ...230 // Strava pro zraněné sportovce ...231 // Strava pro starší sportovce ...234 // Strava pro sportovce s bariatrickou léčbou nadváhy ...236 // ČÁST III HARMONIZUJTE POHYB A VÁHU // 241 Na co vůbec máme tělesný tuk ...241 // Tělesný tuk a cvičení ...243 // Existuje ideální postava? ... 246 // Nepřeceňujte význam čísel ... 250 // Kolik byste měli vážit? ...251 // Naslouchejte svému tělu ...256 // 257 // Jak zdravě zvyšovat váhu ... 258 // Víc bílkovin pro růst svalů? ...259 // Jak zvýšit kalorický příjem ...260 // Nápoje pro zvyšování váhy ... 265 // Jak jíst ve správný čas ... 266 // Vyvážená strava pro zvyšování váhy ...267 // Budte trpěliví ... 269 // ?? El // Jak hubnout bez hladovém ...271 // Diety nefungují ... 272 // Jak mít přehled o kaloriích ...275 // Deset kroků pro rozumné hubnutí ...279 // Módní diety ... 284 // Mýty a omyly v oblasti hubnutí ...286 //
Sportovci s váhovými limity ...289 // 17 // Nepovedená dieta, poruchy příjmu potravy a posedlost jídlem // Proč dochází ? poruchám příjmu potravy // Poruchy příjmu potravy u aktivních lidí // Hlad - tělo se dožaduje paliva // Štíhlost za každou cenu // Jak lze pomoct // Prevence poruch příjmu potravy // ČÁST IV NEJLEPŠÍ RECEPTY PRO VYSOKOU VÝKONNOST // Pečivo a snídaně // Těstoviny, rýže a brambory // Zelenina a saláty // Kure a krůta // Ryby a mořské plody // Hovězí a vepřové maso // Fazole a tofu // Nápoje a smoothie // Svačiny a dezerty // Použitá a doporučená literatura a odkazy ...427 // Seznam receptů ...440 // Rejstřík ...443 // O autorce ...448
cnb003262083

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC