Slovo úvodem...5 - Monika Horsáková, Miroslav Zelinský // PRODUCENTSKÁ DRAMATURGIE // Specifika producentské dramaturgie...8 - Kateřina Ondřejková // Vdovy jako podvratný heist film...12 - Jana Bébarová // Klec vyšla hledat ptáka: případová studie geneze snímku V. Marhoula Nabarvené ptáče...19 - Lubomír Konečný // Producentská dramaturgie, dramaturg a americký script doctor z pohledu scenáristy a režiséra: případová studie tvorby scénáře celovečerního hraného scénáře pro film Smečka...26 - Tomáš Polenský // Odpútavajúci motív pri zobrazovaní náhody vo filmovom rozprávaní...34 - Ľudovít Labík // DRAMATURGIE: HISTORIE A SOUČASNOST // Dramaturgické a pedagogické prístupy Františka Daniela na pozadí jeho života v troch rôznych kulturách...52 - Barbora Hrínová // Bauhaus jako dramaturgická koncepce...62 - Miroslav Zelinský // Dramaturgický inkubátor: Reality check...67 - Eva Pjajčíková // Podzimní rozhlasový audioREPORT - víc než jen soutěž...76 - Monika Horsáková // Jak se (re)definuje veřejný zájem v rozhlase. Případová studie: Matematika zločinu...85 - Andrea Hanáčková // DRAMATURGIE ZVENČÍ NAHLÍŽENÁ // Festivalové strategie (Divadelní festival jako umělecké dílo)...105 - Pavla Bergmanová