Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(9) Půjčeno:9x 
BK
Příručka
Vydání první
V Praze : Pasparta, 2021
131 stran : barevné ilustrace ; 21 cm

objednat
ISBN 978-80-88290-73-5 (brožováno)
Obsahuje bibliografii na stranách 128-129 a bibliografické odkazy
001640073
OBSAH // ÚVOD 7 // NA ZAČÁTEK PÁR POJMÚ 8 // 1 CO POTREBUJEME VĚDĚT, NEŽ SE PUSTÍME DO PODPORY KOMUNIKACE 9 // 1.1 KOMUNIKACE 9 // 1.1.1 Komunikace není jen sdělování 9 // 1.1.2 Komunikace jako cesta ? lidem 10 // 1.1.3 Komunikace jako sdílený kód 11 // 1.1.4 Komunikací se učíme 13 // 1.1.5 Díky komunikaci rozumíme tomu, kdo jsme 13 // 1.1.6 Bez komunikace bychom si nemohli hrát 14 // 1.1.7 Komunikace není jen řeč 16 // 1.1.8 Rozumíme tomu stejně: „a-?“ je kočka, „harn“ je jídlo 17 // 1.1.9 Co se děje, když si nerozumíme 19 // 1.2 PROČ VLASTNĚ NEMLUVÍ? 21 // 1.2.1 Co je ? řeči ? ? porozumění potřeba 22 // 1.2.2 Nejčastější diagnózy spojené s neverbalitou 25 // 1.3 KDY ZAČÍT S CÍLENOU PODPOROU KOMUNIKACE? 32 // 1.4 CO LZE JEŠTĚ DĚLAT? 4 32 // 1.5 ÚSKALÍ NA CESTĚ 33 // 1.5.1 Mýtus č. 1 : Dítě má opožděnou řeč, protože na něj rodiče // málo mluví 33 // 1.5.2 Mýtus č. 2: Komunikovat rovná se mluvit 33 // 1.5.3 Mýtus č. 3: Představy o vývoji řeči a jeho individuálních // specifikách 34 // 1.5.4 Mýtus č. 4: „Komunikace nefunguje, protože dítě nechce“.34 // 1.5.5 Mýtus č. 5: Používání metod augmentativní a alternativní // komunikace oddaluje nástup řeči 34 // 1.5.6 Úskalí nakonec: za jeden provaz 34 // 1.6 JDU DO ŠKOLKY! 35 // 1.6.1 Kdy do školky? 35 // 1.6.2 Role pedagoga v mateřské škole 36 // 1.6.3 Neverbální dítě v dětské skupině 37 // 1.7 KDO NÁM POMŮŽE? 39 // 1.7.1. Podpůrná opatření aneb proč potřebujeme školské // poradenské zařízení 39 // 1.7.2 Vyšetření v SPC - co můžeme očekávat? 41 // 1.7.3 Podpůrná opatření 43 // 2 ZAČÍNÁME 49 // 2.1 KOMUNIKUJEME VĚDOMĚ 49 // 2.1.1 Budeme dělat to, co tě baví 50 // 2.1.2 Podívej se na mě, také se na tebe dívám 50 // 2.1.3 Rozumíš tomu, co ti říkám? 51 //
2.1.4 Vidět, slyšet, ochutnat, osahat si znamená porozumět.52 // 2.1.5 Počkej na mě 53 // 2.1.6 Neptej se mě, když neumím odpovědět 54 // 2.2 MODELOVÁNÍ, PRINCIP NAD PRINCIPY 54 // 2.3 HRA JAKO ZÁKLAD KOMUNIKACE 57 // 2.3.1 Líbí se mi to, pokračuj prosím! 57 // 2.3.2 Zajímá mě, co děláš 58 // 2.3.3 To jsem způsobil já! 59 // 2.3.4 Jednou já a jednou ty 60 // 2.3.5 Vyberu si sám 61 // 2.4 HRÁT UŽ Sl UMÍME, ALE JAK SE DOMLUVÍME? 64 // 2.4.1 Komunikovat můžeme i rukama: gesta a znaky 65 // 2.4.2 Gesta, nebo znaky? 65 // 2.4.3 Kdy a jak začít? 66 // 2.4.4 Už nám to jde 69 // 2.4.5 nebo to také nejde 69 // 2.5 ZOBRAZENÍ - FOTKY, OBRÁZKY, SYMBOLY 70 // 2.5.1 Fotky, nebo obrázky, nebo grafické symboly? 72 // 2.5.2 Řeknu vám to sám personalizované pomůcky 76 // 2.5.3 Všichni si povídáme a ukazujeme // pomůcky pro celou skupinu 86 // 2.6 JEDEN DEN VE ŠKOLCE 100 // 2.6.1 Alenčin den ve školce 100 // 2.6.2 Janiččin den ve školce 101 // 2.6.3 Příběh z praxe: Jak to bylo v Pavlíkově školce 112 // 2.7 NEŽ SE PUSTÍME DO VÝROBY... NĚCO PRAKTICKÝCH DOPORUČENÍ 120 // 2.7.1 Počítačové programy pro výrobu a tisk AAK pomůcek 121 // NA ZÁVĚR 127 // POUŽITÉ PRAMENY, LITERATURA 128 // POUŽITÝ OBRAZOVÝ MATERIÁL 129 // MEDAILONKY AUTOREK 131
cnb003312350

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC