Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 11.09.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
EB
ONLINE
[Česko] : Via, 2020
1 online zdroj (216 stran)
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 


ISBN 978-80-277-0750-8 (online ; epub)
ISBN 978-80-7642-548-4 (print)
angličtina
V marketingu jde především o to, jak přesvědčit zákazníka ke koupi. Než ale můžete začít ovlivňovat něčí rozhodování, je potřeba porozumět tomu, co k němu vede. A od toho je tu Richard Shotton a jeho Anatomie rozhodování. Kniha se zabývá tím, jak rozhodovací proces probíhá, ať už se jedná o triviální rozhodování o tom, co si dáme k jídlu, nebo o životní rozhodování, jako například změnu práce. Zkoumá, jak je naše chování ovlivňováno psychologickými zkratkami, které nazývá zkreslením, a svoje poznatky prezentuje v kontextu možného použití těchto zkratek při tvorbě efektivní marketingové kampaně. Využívá při tom důkazy z akademického prostředí i z praxe marketingového oboru a vychází také z vlastních experimentů. Každou kapitolu ilustruje bohatou sadou příkladů, které prakticky znázorňují použití daného zkreslení v praxi. Kniha je stručná a výstižná - neutápí se ve složitých formulacích a suché vědecké terminologii, naopak se snaží být srozumitelná pro každého..
001643436
OBSAH // Předmluva 9 // Úvod 13 // Zkreslení č. 1: Základní atribuční chyba 19 // Zkreslení č. 2: Sociálni schválení 27 // Zkreslení č. 3: Nežádoucí sociální schválení 35 Zkreslení č. 4: Rozpoznatelnost 41 // Zkreslení č. 5: Zvyk 47 // Zkreslení č. 6: Bolest při placení 55 // Zkreslení č. 7: Nebezpečí deklarací 63 // Zkreslení č. 8: Nálada 71 // Zkreslení č. 9: Relativita ceny 77 // Zkreslení č. 10: Efekt primarity 83 // Zkreslení č. 11: Teorie očekávání 89 // Zkreslení č. 12: Konfirmační zkreslení 95 // Zkreslení č. 13: Efekt nadměrné sebedůvěry 101 Zkreslení č. 14: Plané vidění 107 // Zkreslení č. 15: Mediální kontext 117 // Zkreslení č. 16: Prokletí vědění 123 // Zkreslení č. 17: Goodhartovo pravidlo 129 // Zkreslení č. 18: Efekt trapasu 135 // Zkreslení č. 19: Prokletí vítěze 143 // Zkreslení č. 20: Síla skupiny 151 // Zkreslení č. 21: Veblenův efekt 155 // Zkreslení č. 22: Replikační krize 161 // Zkreslení č. 23: Proměnlivost 167 // Zkreslení č. 24: Fenomén koktejlové party 173 // Zkreslení č. 25: Nedostatek 181 // Závěr 195 // Reference 197 // Poděkování 211

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC