Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.12.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(0.5) Půjčeno:1x 
BK
Praha : Raabe, [2021]
165 stran ; 21 cm

objednat
ISBN 978-80-7496-472-5 (brožováno)
Já, učitel
Obsahuje bibliografie
001643643
Hořet! Ne vyhořet. 7 // 1. Vyhořelé případy 9 // 2. Fáze a typy syndromu vyhoření 12 // 3. Jak na prevenci? 17 // 4. Genderová otázka 23 // 5. Ředitelé, budíček! 29 // 6. Jak syndrom měřit? 31 // 7. Líný učitel 45 // 8. I ty, Brute? 49 // 9. Závěr 50 // 10. Literatura 51 // Syndrom vyhoření z pohledu kouče 53 // 1. Úvod 55 // 2. Kdo je to kouč a čím je koučování prospěšné? 56 // 3. Co je to syndrom vyhoření? 56 // 4. Kterým profesím nejvíc hrozí vyhoření a jak vzniká? 57 // 5. Jaké jsou vnější podmínky vzniku vyhoření? Jak mohu // poznat, že je to vážné? 61 // 6. Jaké jsou signály, že člověk spěje k vyhoření? 65 // 7. Kdo je víc náchylný ke stresu? 69 // 8. Jak nevyhořet a naopak si udržet zdraví? 72 // 9. Co všechno je návyk a proč je dobré ho měnit? 76 // 10. Jak víc vnímat realitu? 80 // 11. Jak změnit svoje přesvědčení, aby sloužilo? 81 // 12. Co může pro klima školy udělat učitel? 83 // 13. Co mohu dělat, když se potřebuji dostat do pohody už teď? 85 // 14. Jak se mohu přeladit a získat víc energie, když na mě padne únava? 87 // 15. Jaké jsou dlouhodobé způsoby předcházení stresu a vyhoření? 91 // 16. Jaká jsou účinná fyzická cvičení? 93 // 17. Jaká jsou účinná psychická cvičení? 104 // 18. Jaké další věci mohou podpořit naši duševní stabilitu? 109 // 19. Co říci na závěr? 114 // 20. Literatura 115 //
Specifika syndromu vyhoření u učitelů 117 // 1. Syndrom vyhoření 119 // 1.1 Vymezení pojmu 119 // 1.2 Cesta k vyhoření 120 // 2. Vnější rizikové faktory podporující rozvoj // syndromu vyhoření 121 // 2.1 Zaměstnání a organizace práce 121 // 2.2 Rodina 122 // 2.3 Společnost 125 // 3. Vnitřní rizikové faktory 125 // 3.1 Vývoj syndromu vyhoření v jednotlivých fázích 126 // 3.2 Příznaky syndromu vyhoření 131 // 4. Učitel a jeho role ve výchovně-vzdělávacím procesu 133 // 4.1 Učitel v interakci 138 // 4.2 Stresory v učitelství 141 // 4.3 Další specifika učitelského stresu a jejich zdroje 145 // 5. Možnosti prevence syndromu vyhoření 148 // 5.1 Možnosti prevence v intencích organizace a vedoucích pracovníků 151 // 5.2 Supervize 155 // 5.3 Prevence syndromu vyhoření v intencích učitele k sobě samému 157 // 6. Literatura 161

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC