Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 09.10.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
EB
ONLINE
[Česko] : Grada, 2021
1 online zdroj (200 stran)
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 


ISBN 978-80-271-4296-5 (online ; epub)
ISBN 978-80-271-1296-8 (print)
angličtina
Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý!.
001643996
Napsali o knize Konec marketingu ...9 // O autorovi ...10 // Poděkování ...11 // Předmluva ...12 // 1 Marketing je mrtvý ...15 // Poznejte své publikum: O koho jde a na kterých kanálech komunikuje? ...20 // Jaké hodnoty přinášíte potenciálnímu publiku? ...21 // Jaké máte reference? ...21 // Kdo má vliv na vaše cílové spotřebitele a jak se s ním můžete spojit? ...21 // Vytvořte si vlastní vliv ...22 // Zdroje ...27 // 2 Uvězněni v digitálním oceánu ...28 // Jak přimět uživatele k aktivním interakcím ...31 // Buďte tam, kde jsou vaši zákazníci ...33 // Analyzujte, jaký obsah funguje ...36 // Méně propagace, více interakce ...38 // Zdroje ...40 // 3 Jak být drsní jako hrom - jako Randy ...41 // Buďte sympatičtí, ale drsní ...45 // Hledejte zmínky o vaší značce ...47 // Hledejte zmínky o vaší značce vedle značek konkurence ...48 // Hledejte zmínky o konkurenci v konkrétním kontextu ...49 // Využijte zmínky o vašem oboru podnikání k vyhledávání potenciálních zákazníků ...50 // Sledujte recenze vaší značky ...50 // Reagujte na reklamu konkurence na sociálních sítích ...51 // Strategie, které změní pohled na vaši značku na sociálních sítích ...52 Zdroje ...56 // 4 Nezlobte se na Facebook - prostě jen máte špatný marketing ...57 // Neobviňujte Facebook - zlepšete marketing ...60 // Jak pochopit algoritmus Facebooku ...61 // Obsah, který byste neměli zveřejňovat na Facebooku ...64 // Jak si zajistit podporu růstu prostřednictvím obsahu na Facebooku ...65 // Vytvářejte obsah, který zaboduje ...68 // Udělejte si audit svých stránek na Facebooku ...69 // Zdroje ...70 // 5 Přejeďte prstem doprava ...72 // Začátky Snapchatu ...74 // Nespoléhejte se přehnaně na platformy ...78 // Život ve světě Tinderu ...79 // Marketing je jako seznamka ...83 // Zdroje ...85 //
6 Triky na podporu růstu na cestě k úspěchu ...86 // Podvádět neznamená vyhrát ...88 // Triky na podporu růstu ...89 // Skupiny na Facebooku ...95 // Skupiny na LinkedIn ...97 // Watch Party na Facebooku ...97 // Blogování na sociálních sítích ...98 // Jak prezentovat obsah s cílem maximalizovat interakce ...98 // Vytvářejte sdílecí "pody" na Instagramu a na Twitteru ...99 // Automatizujte reakce s pomocí botů ...100 // 7 Marketingové lekce od gigantů na sociálních sítích // DJ Khaleda a Kim Kardashian Westové ...102 // Pět klíčových bodů k úspěchu na sociálních sítích ...108 // Deset kroků k dokonalému příběhu ...110 // Zdroje ...114 // 8 Jak povýšit příznivce na tváře vaší značky ...115 // Proč je důležité zapojit zaměstnance do prezentace firmy? 119 // 6 // Jak získat podporu napříč společností ...120 // Klíč k úspěšnému spuštění programu na zapojení // zaměstnanců do prezentace značky ...122 // Jak po spuštění platformy udržet plynulý chod ...124 // Zdroje ...129 // 9 Den zúčtování ...130 // Strojové učení ...131 // Prediktivní analýza ...131 // Umělá inteligence ...131 // Budoucnost se odehrává dnes ...132 // Kupování "falešných" sledujících a "falešných" interakcí ...136 // Taktiky sledování a následného rušení sledování ...136 // Automatické lajkování a komentáře ...137 // Zdroje ...142 // 10 Síla osobnosti a přesvědčování ...143 // Seznamte se s modelem 5P k úspěchu ...144 // Přidejte multimediální obsah ...155 // Často aktualizujte a sledujte statistiky ...157 // Zapojte se do skupin na síti LinkedIn ...157 // Vyhledejte si relevantní skupiny ...157 // Představte se ostatním a komunikujte ...158 // Udávejte myšlenkové trendy ve svém oboru ...159 // Natáčejte videa ...160 // Připravte si plán a buďte důslední ...162 //
Nestačí zveřejnit jeden příspěvek za den a dál nic nedělat ...162 // Každý kanál vyžaduje vlastní strategii ...162 // Co dělat, než zveřejníte další příspěvek ...163 // Zdroje ...165 // 11 Jak to všechno propojit ...166 // Jak vyzrát na algoritmus na Facebooku ...168 // Jak vyzrát na Instagram ...170 // Zapojte zákazníky a zaměstnance do prezentace značky ...171 // Připravte si strategii pro každou platformu ...172 // Doporučené nástroje ...173 // Často kladené otázky ...175 // Buďte především společenští ...183 // 12 Nové hranice ...184 // Přizpůsobte se, nebo zemřete ...185 // Jak i nadále přitahovat nové příznivce ...187 // Mileniálové a funkce v top managementu ...189 // Platformy ...189 // Zamyšlení na závěr ...190 // Marketingové oddělení budoucnosti ...192 // Vychovejte si své influencery ...193 // Konverzační marketing ...194 // Závěr ...194 // Zdroje ...195

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC